אש ותמרות עשן ברחוב ירמיהו בחולון: מעט לפני השעה 6 התפוצץ מטען ברכב ברחוב ירמיהו בעיר. נהג הרכב נהרג, והחשד הוא כי מדובר בחיסול פלילי מתוכנן.
2 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ ברחוב ירמיהו בחולון
זירת הפיצוץ ברחוב ירמיהו בחולון
זירת הפיצוץ ברחוב ירמיהו בחולון
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
קראו גם:
כוחות הצלה שהגיעו לשטח גילו ברכב אדם כבן 30 ללא סימני חיים. חובשי מד"א, גיא סלמן ואליאור יוסף סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו במרכז הכביש את הרכב שהתפרק לגמרי מעוצמת הפיצוץ ועלה באש. ובסמוך אליו רכבים נוספים שניזקו. כוחות הכיבוי והמשטרה פעלו במקום על מנת לכבות את האש. הפצוע שכב על הכביש כשהוא סובל מפגיעות מאוד קשות בגופו ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".
חבלנים שהגיעו לרחוב ירמיהו בדקו אפשרות כי מדובר באירוע פלילי. מהמשטרה נמסר כי טרם התבררה זהותו של ההרוג וכי המשטרה מבצעת סריקות בזירה, לצד איסוף ממצאים על ידי חבלני המשטרה במסגרת חקירה שנפתחה. יש לציין כי האירוע התרחש בסמוך למתחם גני ילדים ששעה קודם לכן סיימו את הצהרון.
צעירה שעברה במקום סיפרה: "עשיתי הליכה כמה רחובות משם ופתאום שמענו פיצוץ מטורף, רצנו כי חשבנו שזה פיגוע עם מחבל וצריך עזרה. ראינו רכב עולה באש כמו בסרטים, שכנים צרחו שיש שם אנשים, כל הרחוב נראה כמו בסצינה מטורפת, פשוט מפחיד. זה עשה לי דפיקות לב מפחידות, לא להאמין שדבר כזה קורה ליד הבית שלנו".
2 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ בחולון
זירת הפיצוץ בחולון
זירת הפיצוץ בחולון
(צילום: דוברות מד"א)
זו לא הפעם הראשונה שניסיון חיסול ברכב מתרחש בעיר חולון בשנה האחרונה, אך זו הפעם הראשונה שהוא צלח. כזכור מספר רב של מקרי שריפת רכבים התרחשו בעיר חולון, בחלק מהמקרים על החשד כי מדובר בהצתה מכוונת ואף במטענים. בין היתר הוצתו רכבים ברחובות גת, המעפילים וגבעת התחמושת, יהודה הנשיא ומספר רכבים ברחוב גורדון, לפחות שני אנשים נעתרו בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע והצתת רכב במזיד.
כל העדכונים - חדשות חולון