לפני כשנתיים אוכלסה שכונת שדרת המגדלים בחולון, ומאז תושביה ממתינים לעבודות להקמת השדרה שעל שמה נקראת השכונה היוקרתית והחדשה ביותר בעיר. לאחרונה החלו העבודות, אך לתושבים ציפתה הפתעה לא נעימה: הכניסה לבתיהם נחסמה.
2 צפייה בגלריה
עבודות בשדרת המגדלים
עבודות בשדרת המגדלים
עבודות בשדרת המגדלים
(צילום: באדיבות תושבים)
סאגת בניית השדרה בחולון נמשכת מזה תקופה ארוכה. בתחילה נטען בעירייה כי ממתינים לסיום אכלוס השכונה, לאחר מכן נטען כי לאור בקשות השכנים קיים צורך לבצע שינויים בתוכנית ובחודש נובמבר 2019 נערך מכרז והתושבים קיבלו הודעה כי בתחילת דצמבר יחלו העבודות בשטח. אז התעכבו העבודות בגלל אישורים של חברת חשמל וגופי תקשורת שיש לתאם עימם את העבודות.
לאחר לא מעט סיבוכי בירוקרטיה ותלונות, החלו השבוע העבודות, אך אז התבררה בעיה חדשה. במסגרת ההכנות הוקמו גדרות שתוחמות את שטח אתר הבנייה, אך אותן גדרות גם חוסמות את הכניסה לבנייני מגורים ברחוב פיכמן 23 וברחוב צבי תדמור 3.
"הגדר צמודה למדרגות הכניסה שלנו" מסביר תושב מאחד המגדלים. "זה אומר שאנחנו נכנסים לבית שלנו דרך החניה ואין לדעת כמה זמן זה ימשך. בינתיים אי אפשר להכניס אורחים או שליחים, כי אין שם אינטרקום ואפילו הדוורים לא יודעים כיצד להתמודד עם זה".
2 צפייה בגלריה
עבודות בשדרת המגדלים
עבודות בשדרת המגדלים
עבודות בשדרת המגדלים
(צילום: באדיבות תושבים)
הדיירים פנו למחלקת תשתיות בעירייה וניסו להסביר את המצב אך לטענתם לא קיבלו כל מענה. "פנינו גם לעובדים בשטח אך הם אמרו שאלו ההוראות שקבלו. לא להאמין שחיכינו לזה כל כך הרבה זמן ובסוף מפילים עלינו כזה בלגן. ממש מדינת חלם אף אחד לא חושב צעד אחד קדימה".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: החברה הכלכלית לפיתוח חולון, האחראית על ביצוע העבודות, תבדוק את תלונות הדיירים מול הקבלן המבצע.
פורסם לראשונה: 16:14, 28.01.20