סמ"ר בניה רובל ז"ל מחולון, לוחם חטיבת הצנחנים, נהרג בהיתקלות עם מחבלים במהלך מבצע 'צוק איתן'. מאז פועלת משפחתו רבות להנצחתו. כאשר בין היתר, קראו אחיו ירין ואשתו מעיין, לבנם הבכור איתן בניה, אחריו נולדה תהל ולאחרונה חגגו ברית לבנם לביא, אך גם שם בניה היה נוכח ברוחו. לאירוע המרגש הגיע צלם יוצא דופן. אלוני מור, שצילם במסגרת תפקידו גם את לוויית אחיו.
2 צפייה בגלריה
הלווית סמל ירין רובל ז"ל
הלווית סמל ירין רובל ז"ל
הלווית סמל בניה רובל ז"ל
(צילום: אלוני מור)
זמן קצר לפני הלידה קיבל ירין שיחת טלפון מהצלם, אלוני מור, שביקש לשלוח לו תמונות מרגשות. "הוא סיפר שבמסגרת תפקידו כצלם, צילם בלוויה של בניה, וכבר הרבה זמן רוצה להעביר לי את התמונות", מספר האח. "זה היה מאוד משמעותי עבורי כי אני לא זכרתי כלום מהלוויה, מבחינתי זאת היתה זכות גדולה כי כשראיתי את התמונות הצלחתי להשלים בראש את יום הלוויה, חמש שנים וחצי אחרי, פתאום דברים התחברו בזיכרוני".
2 צפייה בגלריה
ברית הנכד למשפחת רובל
ברית הנכד למשפחת רובל
ברית הנכד למשפחת רובל
(צילום: אלוני מור)
כאשר מור שמע כי בקרוב יצטרף נכד חדש למשפחת רובל, אמר לאח השכול שהוא יגיע לצלם את אירוע הברית בהתנדבות.
"ביום הברית נפגשנו כולנו בפעם הראשונה, וזכינו שהוא צילם אותנו ברגעי אושר, שמחה והבאת חיים חדשים לעולם. אין ספק שעבורנו זאת היתה סגירת מעגל, הפעם הוא תיעד התחלה של חיים חדשים", אומר האח.
גם עבור מור מדובר היה באירוע מרגש במיוחד שבו החיים ניצחו את הכל. "הרגשתי סגירת מעגל. הכרתי את משפחת רובל במצב הכי קשה, אני זוכר את אבי המשפחה שבור בלוויה, ממש לא מסוגל לדבר, פתאום בברית ישבנו יחד, שוחחנו וצחקנו, ממש אדם אחר. זה היה מדהים לראות אותם מחייכים, שמחים וחוגגים".