בערב יום שני, כשהצפירות באזור גוש דן החלו, נפלה רקטה ששוגרה מרצועת עזה על אוטובוס ברחוב סוקולוב בחולון. ליאן שלומית בן משה בדיוק נסעה במקום עם רכבה ובתוכו ילדיה התאומים, היא מיהרה לתפוס את ילדיה ולמצוא מחסה, אך בתה אוריאן, בת הארבע, נפצעה קשה כאשר רסיס פגע בצווארה.
1 צפייה בגלריה
אוריאן בת החמש. מתפללים לשלומה
אוריאן בת החמש. מתפללים לשלומה
אוריאן בת הארבע. מתפללים לשלומה
(צילום: באדיבות המשפחה)
לאחר לילה ארוך בו נאבקו הרופאים על חייה מצבה של אוריאן התייצב והשתפר אך ממתין לה שיקום ארוך ומורכב.
תושבי העיר ששמעו על המקרה מיהרו להתגייס ולסייע לה, הפעיל החברתי וחבר מועצת העיר לשעבר, מיקי בוזגלו פתח גיוס המונים ותוך זמן קצר עשרות תושבים תרמו אלפי שקלים, אותם תקבל רק אם מבצע גיוס ההמונים יגיע ליעד שנקבע - 100 אלף שקלים.
קראו גם:
"אנחנו ערבים זה לזה וזה הזמן לגלות סולידריות לאם יחידנית מחולון אשר שני ילדיה נפצעו, הפגנת חמלה אהבה ונתינה לאחר היא מעלה גדולה וזו זכות גדולה", כתב בוזגלו בהודעה על פרויקט גיוס ההמונים והוסיף: "אני פונה אליכם מכל הלב והרגש שכל אחד ייתן כפי יכולתו, יחד כולנו נסייע".
בן משה ששוהה בבית החולים וולפסון לצד מיטת בתה התרגשה מהמחווה. "אני אם יחידנית לילדי ומפרנסת אותם לבדי", היא אמרה. "ברור לי שמחכה לי תקופה קשה, גם השיקום הפיזי וגם השיקום הנפשי ייקחו זמן רב, כבר קיבלנו החלטה לעבור להורים שלי לתקופת שיקום".
עוד סיפרה בן משה שבעקבות האירוע רכבה נשרף לחלוטין, "אבל זו מגבלה שאני מקבלת באהבה כי למזלי לא היינו בו כשזה קרה ובורא עולם נתן לנו את חיינו במתנה. אני מודה מקרב לב לכל מי שמבקש לסייע לנו, זה מחמם את הלב".
רוצים לסייע בתרומות? לחצו על הקישור
לעדכונים - חדשות חולון