פגיעה ישירה של רקטה באוטובוס במרכז חולון פצעה קשות את אוריאן בת ה-5, שנסעה עם אמה ואחיה התאום ברכבן, סמוך לאוטובוס שעלה בלהבות. היא הובהלה לבית החולים וולפסון ושם לאחר ניתוח ממושך ומורכב הצליחו הרופאים להציל את חייה. הבוקר (רביעי) המשפחה פונה לציבור ומבקשת להתפלל להחלמתה.
2 צפייה בגלריה
אוריאן בת החמש. מתפללים לשלומה
אוריאן בת החמש. מתפללים לשלומה
אוריאן בת החמש. מתפללים לשלומה
(צילום: באדיבות המשפחה)
האירוע הקשה התרחש אתמול (שלישי) מעט לפני השעה 21:00. רקטה ששוגרה מרצועת עזה פגעה ישירות באוטובוס ברחוב סוקולוב בחולון. עם הישמע האזעקה מיהרה האם להוציא את ילדיה מהרכב ולמצוא מקום ממוגן. האח התאום נפגע ברגלו, והילדה נפגע קשה כאשר רסיסים פגעו בצווארה.
קראו גם:
הפעוטה פונתה לבית החולים וולפסון כשהיא סובלת מפציעה קשה בעורק הצוואר. במהלך הלילה נלחמו הרופאים על חייה, ולאחר ניתוח ממושך היא יצאה מכלל סכנה.
"אין ספק שהיה לה הרבה מזל" סיפר מנהל מחלקת לב בבית החולים וולפסון, ד"ר חגי דקל. "היא סבלה מפציעה בעורק הצוואר ומפגיעה באזור עם כלי דם רבים, טיפלנו בה והוצאנו רסיסים וכעת אנחנו ממתינים שהיא תתאושש".
2 צפייה בגלריה
פגיעה ישירה בחולון
פגיעה ישירה בחולון
פגיעה ישירה בחולון
(צילום: איחוד והצלה)
בהמשך צפויה הילדה לעבור ניתוח נוסף, ובני משפחתה קוראים הבוקר (רביעי) לציבור להתפלל עבורה.
"זה אסון נורא וכולנו מנסים להתאושש", אומרת דודתה ומוסיפה: "אנחנו מבקשים מכולם להתפלל על אוריאן בת ליאן שלומית, אנחנו זקוקים לחסדי שמיים ותפילות של כולם".
לעדכונים - חדשות חולון