למרות גיבוי מצד משרד החינוך, ועל אף שהתלונה נגדה נסגרה, גננת מחליפה בחולון עזבה את הגן שבו עבדה. זאת לאחר חמישה חודשי מחאה והשבתות מצד הורי הילדים, שדרשו בתוקף את פיטוריה בשל תלונה שהוגשה נגדה בעבר על התעללות רגשית.
בתחילת שנת הלימודים שובצה הגננת באחד ממתחמי הגנים בעיר, ומיד לאחר מכן החלה חרושת השמועות על תלונה שהוגשה נגדה בעבר למשטרה. המקרה, כאמור, נבדק על ידי המשטרה, היא סגרה את התיק ומשרד החינוך בחן את הנושא ואישר לה להמשיך בעבודתה. למרות זאת, הורי הילדים בגן דרשו כי הגננת תעבור מתפקידה וטענו כי אם היא אינה כשירה להמשיך בגן שבו הוגשה נגדה התלונה, כנראה שאינה מתאימה לשמש גננת בגן שלהם.
1 צפייה בגלריה
 השבתות ולחץ על בכירים במערכת. הגן השבוע
 השבתות ולחץ על בכירים במערכת. הגן השבוע
השבתות ולחץ על בכירים במערכת. הגן השבוע
(צילום באדיבות ההורים)
במהלך השנה ההורים השביתו את הלימודים מספר פעמים, סירבו לשלוח את ילדיהם ביום בו הגיעה הגננת המחליפה, שלעתים לקחה יום מחלה וניסתה להרגיע את הרוחות ולהעביר מסר כי התלונה נסגרה כיוון שלא היה בה אמת. במינהל החינוך אף הציעו פשרה שבמסגרתה בשבועות הראשונים תתלווה לגננת מפקחת ואף הסבירו כי היא עובדת בגנים נוספים ושם יש נוכחות מלאה, אך ההורים סירבו לוותר, דרשו לראות את התיק ולקבל את מלוא הראיות ואף איימו בשביתה מלאה.
בתוך כך גם נקבעו פגישות רבות עם משרד החינוך, מינהל החינוך ובכירים בעיריית חולון, שמבחינת ההורים נשאו פרי. בשבוע שעבר קיבלו ההורים הודעה כי הגננת סיימה את תפקידה.
מקורביה של הגננת סיפרו כי היא מלכתחילה לא ביקשה עימותים וכי העדיפה שלא לעבוד במקום בו אינה רצויה, אך ממשיכים להתעקש על חפותה.