נמצא פתרון לבעיית הגישה לחניות של סוחרים ודיירים בכיכר ויצמן בחולון, שתיחסם על ידי המסילה של הרכבת הקלה, זאת לאחר שבעירייה הוחלט לפתוח מעבר חדש דרך רחוב שנקר.
1 צפייה בגלריה
אי־אפשר בלי חניה. כיכר ויצמן
אי־אפשר בלי חניה. כיכר ויצמן
אי־אפשר בלי חניה. כיכר ויצמן
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
לפני כחודש קיימו סוחרים ודיירים מכיכר ויצמן הפגנת מחאה בטענה כי בזמן שנת"ע מתכננת לסגור את סמטת ארמון שמובילה לחניות הפרטיות בכיכר במסגרת המסלול הירוק של הרכבת הקלה, עיריית חולון איננה פועלת על מנת לקדם פתרון חלופי כמו כניסה חדשה מכיוון רחוב שנקר, וכך גם בעלי העסקים וגם דיירים בכיכר יאבדו את הגישה לחניות הפרטיות שלהם.
בעיריית חולון טענו כי מלכתחילה התנגדו לסגירת המעבר ואף הציפו את הנושא לכל אורך תכנון התוואי.
עם זאת, לאור קבלת החלטה סופית בנושא בוועדה ייעודית של הרשות לתשתיות לאומיות, הינחה ראש עיריית חולון, מוטי ששון, את הגורמים המקצועיים, למצוא דרך לתכנן כניסה לסמטה מכיוון רחוב שנקר ובכך לאפשר גישה לחניות.
עוד ציינו בעירייה, כי הנושא נמצא במגעים מול נת"ע, אך הסוחרים והדיירים לא הצליחו לקבל אישור סופי לכך.
השבוע בישרו בנת"ע כי התקבל אישור מחודש של הוועדה לתשתיות לאומיות, ליצור מעבר לסמטת ארמון מכיוון רחוב שנקר, וכך נפתרה הבעיה.
"כיוון שהדבר בנפשנו וברור וידוע לכולם שברגע שהמסילה תונח לא ניתן יהיה לשנות שום דבר, החלטנו לפנות לנת"ע בעצמנו ולהתעדכן בנושא", סיפר בעל עסק בכיכר. "לצערנו, בהתחלה הרגשנו שאף אחד לא מוכן להתחייב, אבל עכשיו התקבל האישור הסופי ואנחנו מברכים על כך. כולנו בציפייה לראות את הפתרון יוצא לפועל. הפחד הגדול שלנו היה שכולם יתחרטו בדיעבד, יגידו 'אופס טעות', ואני ובעלי דירות ועסקים נוספים ניפגע באופן אנוש ונפסיד נכס משמעותי, כי בכיכר ויצמן אם אין לך חניה, אין לך סיכוי למצוא פתרון לרכב".