תביעה: קשישה לא הספיקה להיחגר, נזרקה החוצה מרכב ההסעה שפתח בנסיעה, ומתה. זמן קצר לאחר מכן הנהג התאבד.
האירוע המזעזע והטראגי אירע לפני כשנה, במהלך הסעה של קשישים לבית אבות בחולון. קשישה כבת 93 נסעה ברכב הסעות מטעם בית האבות בו התגוררה, במהלך הנסיעה הקשישה איבדה את אחיזתה במושב ועפה מהדלת הרכב, היא נפצעה אנושות ומספר ימים לאחר מכן נפטרה בבית החולים.
1 צפייה בגלריה
(צילום המחשה: PIXABAY)
על פי כתב התביעה שהוגש באמצעות עו"ד רן שפירא ממשרד עורכי הדין אלמוג שפירא במסגרת החוק לפיצוי נפגעי תאונות דרכים, המנוחה עלתה לרכב ומסיבה שאינה ברורה ועדיין נחקרת על ידי משטרת ישראל, הדלת האחורית של רכב ההסעות נשארה פתוחה והנהג החל בנסיעה לפני שהמנוחה חגרה את חגורת הבטיחות. המנוחה נפלה אל מחוץ לרכב ונחבלה באופן אנוש. היא פונתה לבית החולים שם אובחנה עם דימום מוחי מסיבי ולאחר מספר ימים נפטרה.
לטענת התובעים, מותה נגרם כתוצאה ישירה מתאונת הדרכים ואובדנה השאיר אותם שבורי לב כיוון שלמרות גילה המבוגר היא היתה אישה מלאת חיים שהעבירה את ימיה בחברת חברים ובני משפחה.
בכתב התביעה דרשו יורשיה של המנוחה פיצוי מחברת הביטוח על סך 90 אלף שקל עבור הוצאות קבוצה ומצבה, הוצאות רפואיות והפסדי שכר עבורם. לאחר הגשת התביעה, חברת ביטוח החובה הגיע לפשרה כספית עם יורשי המנוחה. למרות שהתיק כנגד הנהג וחברת ההסעות נסגר לבני המשפחה נודע כי נהג ההסעות שם קץ לחייו בסמוך למקרה.