כבר מספר שנים שרוית ויואל ארדיטי מחולון משמשים משפחת אומנה ל־12 ילדים בגילאי 8 עד 17. בין הארוחות החמות, שיעורי הבית והתמרון בין החוגים הם עושים הכל כדי לספק להם חיי משפחה נורמטיבים ומאושרים.
עם תחילת חופשת הקיץ מבקשים בני הזוג לגייס כסף כדי לאפשר לילדי האומנה שבאחריותם קיץ מהנה ועשיר בחוויות כפי שכל ילד חווה. לשם כך הם פתחו בגיוס המונים וקוראים לציבור לתרום עבור המטרה החשובה.
1 צפייה בגלריה
החלום: טיול לכנרת
החלום: טיול לכנרת
החלום: טיול לכנרת
(המחשה: אפי שריר)
"מאוד חשוב לנו שגם לילדים שלנו יהיה מה לספר כשהם יחזרו לספסל הלימודים", אומרת רוית. "ב־1 בספטמבר, כשכל הילדים יספרו על החוויות המהנות שלהם עם המשפחה, גם לילדים שלנו יהיו סיפורים מהנים. מבחינתנו לנהל אורח חיים נורמטיבי זה הדבר החשוב ביותר. אנחנו רוצים לטייל איתם בארץ. יש ילדים שביקשו לבקר בירושלים ויש שחולמים לראות את הכינרת בפעם הראשונה, כמו כל משפחה אנחנו רוצים לבקר במעיינות ופארקים ולבלות יחד".
ליוזמה הם קוראים "קיץ מואר שנה שנייה", כיוון שמהלך דומה נעשה כבר בשנה שעברה, אך השנה לאור התפשטות הקורונה הם חוששים כי יידרשו לגלות יותר יצירתיות. "בשנים קודמות יכולנו לנסוע בתחבורה ציבורית או לארגן כרטיסים מוזלים לסופרלנד, השנה הכל אחרת. לכן אנחנו נשמח לקבל סיוע ממתנדבים, מכונות אוכל למסיבת סיום אצלנו בחצר בחודש יולי או נהג הסעות שמוכן לתרום לנו טרמפ במהלך הקיץ. למעשה זה הדבר החשוב ביותר כי השינוע ממקום למקום הוא מורכב.
"באוקטובר יש לנו מסיבת בת מצווה ועוד הרבה חגיגות ונשמח לקבל תמיכה מאנשים טובים שרוצים לעזור. כיוון שהכל עובר דרך עמותה רשומה, ניתן לקבל קבלה או אישור תרומה להחזר מס".
• לתרומות: בנק הפועלים, סניף 782 רחביה ירושלים, מספר חשבון 168878; עמותת אור שלום, מספר עמותה 510852981