"הרב נעמד וסיפר שדורון נהרג, אבא שלו עמד לצידו וכולנו היינו המומים". חבריו של תושב חולון, דורון חן, שנהרג באסון מירון סופדים לו ומתקשים להיפרד.
2 צפייה בגלריה
חן דורון ז"ל
חן דורון ז"ל
חן דורון ז"ל
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)
אתמול בלילה (מוצ"ש) הותר לפרסום כי תושב חולון, חן דורון, רווק בן 40, נהרג באסון מירון. דורון שירת בחיל הקשר, חזר בתשובה והצטרף לקהילת הרב חיים רבי בשכונת תל גיבורים בעיר. הוא היה מורה בתלמוד תורה "בית סיוף" בחולון ולמד הוראה.
כיוון שהאישור על זיהוי גופתו התעכב, את הבשורה קיבלו רבים מבני הקהילה רק ביום שישי בערב, בזמן התפילה, כאשר הרב חיים רבי מסר את הבשורה הקשה, כשלצידו אביו של דורון חן המנוח, שנוהג להתפלל לצד הרב.
קראו גם:
"זה היה הלם כי כשנכנסה שבת כבר זיהו את רוב הנפטרים" סיפר בן הקהילה "כשאמרו את זה בבית הכנסת הייתי בטוח שזאת טעות או שהוא פצוע, זה שוק גדול. לצערי החמצתי את הלוויה כי ההודעה יצאה מאוחר, לרבים לא היתה הזדמנות להיפרד מהצדיק הזה כמו שצריך".
2 צפייה בגלריה
אסון במירון
אסון במירון
אסון במירון
(צילום: גיל נחושתן)
חבר נוסף של חן, אורן בבג'נוב, סיפר כי הבשורה הפתיעה אותו יממה לאחר האסון. "רק בשישי בערב גיליתי וזה לא נתפס. אנחנו מכירים מבית הכנסת, דורון היה צדיק אמיתי והתמיד בתפילות. הוא היה איש חינוך ותמיד חיפש כיצד ללמוד ולהתקדם כדי להצליח לחנך ילדים. הוא היה אדם שקט ועניו, עם מידות טובות ונשמה טובה, היו לנו המון שיחות נפש כי היה קל להיפתח אליו היינו מחזקים אחד את השני, משוחחים על אמונה ועל העתיד.
הוא תמיד אמר שאסור לחכות וצריך לפעול עכשיו כי אין לדעת מה יקרה בעתיד. הוא היה מאוד קרוב לרב חיים רבי, היה מתייעץ איתו בכל דבר, אני מניח שהקהילה תמצא דרך מכובדת להנציח אותו".
ראש עיריית חולון, מוטי ששון, השתתף בלוויתו וספד לו: "אחרי סוף שבוע מטלטל, כולנו מתייחדים ביום העצוב הזה עם הנספים באסון במירון - בהם גם דורון חן מחולון. יהי זכרו ברוך. תנחומים למשפחתו של דורון וליתר המשפחות שאיבדו את יקיריהן באסון הנורא הזה".
לעדכונים - חדשות חולון