טרגדיה בהרי ירושלים: אתמול (שבת) התרסק מטוס בהרי ירושלים, באירוע הקשה נהרגו עמית אברוצקי (31) מאלפי מנשה, ורחמים מרציאנו (66) תושב ראשון לציון. מרציאנו, דמות מוכרת במועדון הצניחה הישראלי היה גם דמות ידועה ואהובה בעיר, אב לחמישה וסב לנכדים. "אני מדבר עליו והדמעות לא מפסיקות" ספד לו חברו הקרוב.
2 צפייה בגלריה
רחמים מרציאנו ועמית אברוצקי ז"ל
רחמים מרציאנו ועמית אברוצקי ז"ל
רחמים מרציאנו ועמית אברוצקי ז"ל
(צילום: פייסבוק/Ynet)
ביום שבת יצאו מרציאנו ואברוצקי לטיסה באווירון זעיר ממדים מדגם "סיירה", וייתכן שהתאונה הקשה נגרמה בשל ממזג האוויר החורפי. צוותי רשות התעופה האזרחית הגיעו לזירת ההתרסקות ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.
קראו גם:
חבריהם של מרציאנו ואברוצקי, שהמתינו להם במנחת, שמעו שאבד אתם הקשר - ומיד יצאו לחפש אחריהם. הדיווח האחרון משני הטייסים התקבל מעל צור הדסה, אך לא שודר אות מצוקה. באזור ההתרסקות ליד מבוא ביתר אותרו שברי המטוס שעלה באש.
2 צפייה בגלריה
זירת ההתרסקות
זירת ההתרסקות
זירת ההתרסקות
(צילום: עמית שאבי)
מרציאנו, בעל המרכול "חצות וחצי" שנמצא על גבול בת ים- יפו, היה דמות מוכרת בראשון לציון. שי ועקנין, חבר ילדות ספד לו: "הוא היה שכן שלי והיינו חברים מהילדות יחד ביפו, יחד צנחנו, יחד היינו בחו"ל, הוא היה הרבה דברים. הכאב הוא גדול. הוא היה איש ענק עם לב מטורף, איש שאהב וידע לטרוף את העולם ולתת הרבה בחזרה. הוא לקח סיכונים וחלק הצליחו וחלק לא. זה פשוט לא נתפס".