על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לבנת מלמד, ב- 5/2/22 בשעות הערב המוקדמות, הגיעו הנאשמים ומספר חברים למסעדת ""עזרא ובניו" באזור. במקביל להגעתם למסעדה, הגיע גם המנוח עם חבריו. כעבור מספר דקות, ובמהלך מפגש אקראי בין הנאשמים למנוח התגלע ויכוח בין טשלה למנוח, שסירב לברכו לשלום.
2 צפייה בגלריה
מזירת הרצח באזור
מזירת הרצח באזור
מזירת הרצח באזור
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בנסיבות אלו התפתח בין השניים ויכוח, במהלכו קילל טשלה את המנוח ואיים עליו "אתה לא יוצא מפה היום" (או מילים בעלות משמעות דומה). בלאי שנכח במקום הבחין במתרחש.
קראו גם:
במהלך הוויכוח, ניסו חבריו של טשלה להרגיעו, ואף המנוח ניסה לדבר אל ליבו. אך טשלה הורה למנוח להתלוות עמו אל מחוץ למסעדה "לדבר בחוץ...ויהיה בסדר".
המנוח טען כי אינו מעוניין להתלוות אליו אז טשלה אחז בגופו והובילו אל עבר היציאה של המסעדה, תוך שבלאי מתלווה אליהם. הנאשמים הובילו את המנוח ליציאה, ולאחר דין ודברים, בעוד המנוח עומד למולם, סימן טשלה עם ראשו לבלאי, אשר שלף סכין שנשא על גופו מבעוד מועד, ודקר את המנוח שש דקירות, אחת מהן בלבו, אשר הביאו למותו.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד מלמד: "המשיבים ביצעו את המעשה בכניסה למסעדה הומה אנשים, בערב שבת, בלא מפריע, כאשר מורא החוק אינו חל עליהם, ואינם חוששים מנוכחותם של אחרים בסמיכות. תעוזתם של המשיבים ניכרת גם בהתנהגותם 'שוות הנפש' מיד לאחר דקירת הנאשם, בעת שהמנוח התמוטט במשחקייה של המסעדה, למול עיניהם של ילדים ועוברי אורח, ואלו חולפים על פניו, ללא מפריע".
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות המשטרה)
עוד ציינה עו"ד מלמד: "זאת ועוד, מיד לאחר אירוע הדקירה, ניגש הנאשם אל חבריו של המנוח, ומבהיר להם כי חברם נדקר בחוץ, ומשם ממשיך ומתיישב לשולחן האוכל. התנהגותו של הנאשם, כמתואר לעיל מצביעה על מי שאינו ירא את החוק ואינו חושש מהשלכות התנהגותו".
הפרקליטות הגישה בקשה למעצר עד תום ההליכים.
לעדכונים - חדשות חולון