זה יכול היה להיות סיפור אהבה שהחל בזמן המלחמה, אבל הדייט "הרומנטי" הזה הידרדר למחוזות מסוכנים מאוד.
2 צפייה בגלריה
סיוט של דייט
סיוט של דייט
סיוט של דייט
(צילום המחשה: canva)
בסוף השבוע שעבר, באמצע מלחמת חרבות ברזל המתוחה, הכיר הגבר, תושב ראשל"צ, בחור באפליקציית ההיכרויות "גריינדר". השניים קבעו להיפגש, והגבר הזמין את הבחור לדירתו.
כתב אישום שהוגש השבוע בבית משפט השלום בראשון לציון מפרט מה קרה באותו דייט ספונטני שהפך לסיוט עבור בעל הדירה, שמעכשיו כנראה יחשוב פעמיים לפני שהוא מזמין גבר זר לביתו.
על פי כתב האישום, כאשר הגיע "הדייט" אל הדירה הוא הבחין שבעל הדירה מעשן קאנביס רפואי, אותו הוא מחזיק ברישיון, הנאשם מצידו שלף סמים קשים יותר, וצרך אותם בדירה. לפתע, בלי שום סיבה נראית לעין, הוא התחיל לצעוק 'משטרה', רץ לחדר השירותים והסתגר שם.

קראו גם:

משם המצב רק הלך והידרדר. למרות כל הפצרותיו של בעל הדירה, הגבר סירב לצאת החוצה. הוא הסתגר בשירותים, השתולל ושבר את השיש של הכיור. לאחר מכן, כאשר שוכנע לצאת החוצה, הוא השתולל בסלון, צרח, התפרע ותלש את הווילון.
בעל הדירה דרש ממנו לעזוב את ביתו, לרגע היה נראה כי הוא אכן מוכן לעשות זאת, אך אז הוא מיהר למטבח ולקח משם מחבת ובקבוק זכוכית, והכה באמצעותם את בעל הדירה, שהבין שהוא בסכנת חיים, ומיהר להימלט מהדירה ולהזעיק משטרה.

2 צפייה בגלריה
איים ונעצר
איים ונעצר
המשטרה הגיעה, והותקפה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

כשהשוטרים הגיעו הם גילו שהאיש נעל את עצמו בשירותים, ולא מאפשר להם להיכנס. הם נאלצו לפרוץ את הדלת ואז גילו שהוא מפנה לכיוונם חפץ חד. השוטרים הצליחו להשתלט עליו, אך גם בניידת הוא המשיך להשתולל ואף נשך את ידו של השוטר שישב לצידו. כתוצאה מהתקיפה השוטר נפצע בידו ובפניו.
גם לדירה נגרם נזק רב בעקבות הדייט הכושל. בין השאר מצא עצמו בעל הדירה עם משקופים שבורים, שברים בקירות והרס רב למקלחת.
הגבר התוקף הואשם בפציעה, תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו והיזק לרכוש במזיד.