כמעט חודש שאנחנו בתוך סיטואציה שקשה להסביר במילים, אבל חברה אזרחית חזקה היא חלק מהניצחון הגדול שלנו על אויבנו, ולכן חשוב לשמור על איזשהי שגרה, בעיקר עבור הילדים שרובם עדיין לא חזרו למוסדות הלימוד במתכונת מלאה. איך מעסיקים אותם בלי להסתכן? אספנו עבורכם את כל האפשרויות קרוב לבית.
5 צפייה בגלריה
להיות חזקים ולשמור על השגרה
להיות חזקים ולשמור על השגרה
להיות חזקים ולשמור על השגרה
(צילום המחשה: canva)

היכל הקרח בחולון


אחרי חודש שהמקום היה סגור, היכל הקרח בחולון ייפתח שוב לקהל הרחב בשבת הקרובה (11.11) בין השעות 10:00-18:00. החל מה-1.11 ניתן לקיים חגיגות ימי הולדת במקום, בתאום מראש ‭. 054-8660661‬מרחב מוגן סמוך להיכל.

משחקיית פול גיימס | Full Games


מתחם נוח ומהנה לבילוי משפחתי עם ילדים ונוער. המתחם מציע מגוון רחב של טרמפולינות ואטרקציות, שמחולקות למתחמים שונים לפי גיל. המקום בנוי כך שלכם, בתור הורים, ישנו קשר עין רציף עם ילדיכם תוך ישיבה מהנה בפארק עם כוס קפה והשקפה על ילדיכם קופצים ונהנים. עד 30 אנשים בכל מחזור, מוגבל לשעתיים בלבד. מדי יום חול 10:00-17:00. יש להזמין מקום מראש (בטלפון בלבד). המרכבה 40, חולון. טלפון: 053-3873891.

קראו גם:

וויט פול - מתחם בת ים


על פארק הכדורים הלבנים כבר שמעתם? מתחם אטרקציות ובילוי אולטימטיבי עם 250 אלף כדורים לבנים. מדובר בפארק שלם המכיל מגוון מתקני אקסטרים שכוללות טרמפולינות, קירות טיפוס ענקיים, סליידר, חבלי טרזן, אומגה מרחפת, מגלשות מהירות שיורדות לתוך הכדורים, מתקני נינג’ה ועוד. המתחם פועל לפי הוראות פיקוד העורף. פתוח כל יום משעה 12:00-20:00, אולם כדאי לוודא באתר


נינג'ה אול אין בת ים


מתחם נינג'ה בת ים פעיל ומושך אליו מתאמנים וחובבי אתגרים מכל רחבי האזור. המתחם מציע פעילויות מגוונות, לילדים, נוער ומבוגרים והכל ברוח אתגר הנינג'ה. מדי יום משעה 10:00-20:00, ברחוב אהוד קינמון 17, בת ים. יש לתאם הגעה מראש: 051-264-1166.

תיאטרון חולון במדיטק חוזר לפעול – על פי הנחיות פיקוד העורף


מגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה מציעים לכם במתחם מדיטק חולון. הפעילויות ללא עלות ופתוחות לקהל הרחב – תחת שגרת חירום.

5 צפייה בגלריה
משקמים את השקמה
משקמים את השקמה
משקמים את השקמה
(איור: עמוס אלבוגן)

המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס


מוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס הכין עבור כל בני המשפחה מספר פעילויות ודפי קומיקס שניתן לעשות יחד מכל מקום עד שנחזור ונפגש שוב במוזיאון.

5 צפייה בגלריה
מדיטק חולון
מדיטק חולון
מדיטק חולון
(צילום: קובי קואנקס)

סינמטק חולון


סינמטק חולון מציע מגוון סרטים חדשים לילדים ולמבוגרים. בין הסרטים שיוקרנו למבוגרים: "חנות ספרים בפריז", "מאסטר שפית", "מישהו שומע אותי" ו-"אחותי". בין הסרטים שיוקרנו לילדים: "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור", "סמי הכבאי" ו-"הגיבור המסתורי". לפני תחילת הקרנת הסרט יתקבלו הנחיות מהצוות איך להגיע למרחב מוגן.הכניסה תתאפשר ללא עלות בהרשמה מראש, ולפרטים על מועדים של כל הסרטים אפשר למצוא באתר הסינמטק

מוזיאון העיצוב חולון


מוזיאון העיצוב חולון הכין עבור כל בני המשפחה, מגוון רחב של הפעלות יצירתיות ודפי עבודה לילדים מכל שנות פעילותו של המוזיאון ותערוכותיו השונות, הפעלות המזמינות את הילדים להיות "בלשי עיצוב" ולנסות להביט על דברים מסביבכם מנקודת מבט חדשה. משחקי עיצוב, דפי פעילות להדפסה עם משימות כמו "סיפורו של חפץ", איך מגדירים כיסא? משימת עיצוב של הכנת כרטיס ביקור אישי מעוצב, פעילות על שפת הלבוש שלנו, יצירת מפה אישית, איך מעצבים סמלים ועוד.

5 צפייה בגלריה
מחפשים פתרון. מוזיאון העיצוב
מחפשים פתרון. מוזיאון העיצוב
מחפשים פתרון. מוזיאון העיצוב
(צילום: קובי קואנקס)

קאנטרי נפשונית


הקאנטרי מרשת גו און בחולון חזר לפעול בהתאם להנחיות של פיקוד העורף: חדר הכושר, בריכת המסלולים המקורה, מגרשי ספורט, חוגים וג'ימבורי. פרטים מלאים, ימים, שעות הפעילות ומערכת החוגים מפורסמים באתר נפשונית

מופע סטנד-אפ באונליין


אין יותר טוב מצחוק לנשמה בימים כאלו, והפעם זכינו בשעה עם הסטנדאפיסט ההורס, עידן ניידיץ. ללא תשלום, הירשמו מראש כאן. יום חמישי, 02 בנובמבר, 2023, בשעה 19:00 בזום.

5 צפייה בגלריה
מוזיאון הילדים בחולון
מוזיאון הילדים בחולון
מוזיאון הילדים בחולון
(צילום: יח"צ)

מוזיאון הילדים בחולון


מוזיאון הילדים הישראלי חוזר לפעילות בשגרת חירום עם תערוכת הביטלס – מסע הקסם המסתורי לגילאי 5 ולכל המשפחה, צעירים ומבוגרים כאחד, בכדי להקל ולרומם את מצב הרוח של ילדי ומשפחות ישראל.
התערוכה ממחישה את היותה של המוסיקה ככלי מהותי לביטוי רגשי, פיתוח הדמיון והיצירתיות, וכן אמצעי לתקשורת בין אנשים. בפעילות אינטראקטיבית וחווייתית ייחשפו המבקרים ללהקת הביטלס ולהשפעתה התרבותית והאמנותית.
ניתן להזמין מקומות באתר לתערוכת הביטלס - מסע הקסם המסתורי.
יש לתאם את הביקור באתר המוזיאון. תושבי העוטף, אשקלון ודרומה, מפוני הצפון ותושבי חולון מוזמנים ללא תשלום בפנייה לוואטסאפ שמספרו 054-4774474.

עיריית בת ים עם שידורי הדרכה בזום


העירייה ממשיכה בשידורים חיים בזום עם מיטב המדריכים והמפעילים האהובים לכל הגילאים. מדי יום מתפרסם באתר הפייסבוק של העירייה מיטב ההרצאות עם קישוריות מתאימות. החל מהתעמלות למבוגרים, רפלקסולוגיה לתינוקות, קפוארה לילדים, כיף בתנועה לכל המשפחה, התנהלות כלכלית עם יועצים פנסיונים ועוד ועוד. הכניסה לכל השידורים חופשית וזמינה בלחיצה על הקישור

ספריית בת ים מחלקת ספרים בחינם


יש לכם כרטיס קורא של ספריות התרבוטק? בואו לספרייה המרכזית ברחוב יוספטל 98, ותקבלו באופן חד פעמי, עד שלושה ספרים מעודפי הספרייה. החלוקה בחינם וכוללת ספרי מבוגרים וילדים. החלוקה מוגבלת עד גמר המלאי או המבצע, ובהתאם להנחיות פיקוד העורף. אין לכם כרטיס קורא? אפשר להירשם בחינם באתר או בספריה (יש להגיע עם תעודה מזהה). להרשמה לחצו כאן

בתי הקולנוע בראשון לציון יס פלאנט וסינמה סיטי נפתחו השבוע – בהתאם להוראות פיקוד העורף. כדאי לבדוק מראש אלו סרטים מציגים ושעות ההקרנות השונות.
מתחמים שטרם נפתחו לציבור הרחב של המצב הבטחוני אבל יתכן שייפתחו בקרוב ומומלץ להתעדכן באתרים הרשמיים: Wipark בראשון לציון, מוזיאון בת ים לאמנות, דה קיוב חולון.
חשוב לציין, כי הסקייט פארק בבת ים ופארק פרס בחולון פתוחים – אולם אין מקלט ציבורי במרחק הליכה סביר, ואילו סניף פעלטון לה פארק בחולון נסגר זמנית לעבודות תחזוקה.

לעדכונים נוספים בחדשות חולון הצטרפו לערוץ הטלגרם של "מיינט חולון" בלחיצה כאן
פורסם לראשונה: 08:27, 02.11.23