שמחה כפולה ומכופלת השבוע במרכז הרפואי וולפסון בחולון. האחיות מור ודניאל, שביניהן יש הפרש של 11 שנה, ילדו בהפרש של 11 שעות זו מזו.
2 צפייה בגלריה
האחיות מור ודניאל
האחיות מור ודניאל
האחיות מור ודניאל
(צילום: דוברות וולפסון)
מור דגוגה בת ה-31 והאחות הגדולה מספרת שהשתיים לא תכננו להיכנס להיריון יחד ובטח שלא ציפו לבלות באותו זמן בחדר לידה: "זה פשוט קרה בהפתעה". השבוע היא ילדה את בנה השני בבית החולים וולפסון, בזמן שאחותה הקטנה דניאל בת ה-20, ילדה את בתה הבכורה.
מור הייתה הראשונה לספר למשפחה על הריונה, והשמחה הייתה כפולה כאשר גם דניאל בישרה כי היא בהריון בהפרש של שבועיים מאחותה הגדולה. "גם לפני שסיפרנו, ממש הרגשנו את השנייה, הייתה לנו תחושה. אנחנו מאוד מחוברות זו לזו" סיפרה דניאל דגוגה על הקשר המיוחד עם אחותה.

קראו גם:

ההריונות לא היו קלים, והאחיות נדרשו לבצע מספר בדיקות ומעקבים במרפאת אם ועובר בוולפסון. "היו רגעים קשים במהלך ההריונות, אבל המשפחה שלנו עזרה ותמכה בהכל, במיוחד אמא שלנו ואחותנו הגדולה. לגבי השאלה איפה ללדת, מבחינתנו הכל היה ברור -ידענו שנלד במחלקת היולדות בוולפסון. דניאל בעצמה אפילו נולדה כאן", מספרת מור שהייתה אמורה ללדת בניתוח קיסרי שנקבע לסוף יולי.

2 צפייה בגלריה
ד״ר איליה קליינר
ד״ר איליה קליינר
ד״ר איליה קליינר
(צילום: דוברות וולפסון)

אבל לחיים היו תוכניות משלהן, ובהפתעה מוחלטת, מור ילדה את בנה לפני מועד הניתוח הקיסרי שנקבע לה, בהפרש של 11 שעות בלבד מאחותה דניאל. "הילדים שלנו אפילו חולקים את אותו תאריך לידה", אומרת דניאל בחיוך גדול.
"זכיתי לקחת חלק בלידה של שתי האחיות, כל לידה מרגשת אבל הפעם, לראות את ההתרגשות של הסבתא בהפרש של שעות בודדות היה מרגש ועוצמתי אף יותר", מספרת ד"ר קורן, רופאה באגף נשים ויולדות, במרכז הרפואי וולפסון.
ד"ר איליה קליינר, מנהל חדרי הלידה ומחלקת יולדות, הוסיף וסיפר: "אנחנו עדים לשמחות והתרגשויות יום יום וכשמדובר באחיות עם סיפור כה מיוחד, השמחה עבורנו כפולה. שמחנו ללוות את האחיות דגוגה ולילד אותן בהפרש של 11 שעות. נאחל להן המון מזל טוב והמשך צבירת חוויות מיוחדות יחד".
שתי הלידות עברו למרבה המזל בשלום, והאחיות כבר שוחררו לביתן, והחוויה עבורן הייתה מצויינת: "הצוות פה פשוט מדהים ולא סתם בחרנו ללדת בוולפסון. אני מרגישה שהצוות פה הוא משפחה, הרופאים דואגים לשלומנו ויש תחושה חמימה וביתית. אנחנו מודות לצוות הרפואי מכל הלב ואין ספק שגם הלידה הבאה שלנו תהיה כאן".