במסדרונות מחלקת היולדות של וולפסון מכירים את ד"ר יסמין פרהדיאן (34) היטב. היא עובדת כרופאה, מתמחה בגניקולוגיה ומשמשת כמיילדת. השבוע היא חזרה למחלקה והפעם כיולדת, ובעזרת הקולגות שלה היא הביאה לעולם את בתה התינוקת הטרייה.
2 צפייה בגלריה
ההורים הטריים בוולפסון
ההורים הטריים בוולפסון
ההורים הטריים בוולפסון
(צילום: דוברות וולפסון)
פרהדיאן, במקור תושבת חולון ובעצמה "ילידת וולפסון", נשואה באושר לאגם ואם לרעם, שהשבוע קיבל אחות קטנה. היא עובדת בוולפסון ובנוסף היא מקימת המשמרת הצעירה של החברה הישראלית לרפואה מודעת מין ומגדר, יוזמת פרויקט "רופאות לא עומדות מנגד", שמסייע לנשים בזנות באמצעות בני ובנות ברית במערכת הרפואה.

קראו גם:

השבוע הגיעה ד"ר יסמין פרהדיאן ללדת באותו אגף נשים ויולדות בבית החולים וולפסון, שבה היא משמשת כרופאה ומיילדת, החלטה שאינה מובנת מאליה.
"שאלו אותי הרבה, אם באמת אני מתכוונת ללדת פה במחלקה שאני עובדת בה. אם לא מביך אותי להיות חשופה לקולגות ברגע הכי אינטימי של הלידה", היא מספרת בחיוך ומוסיפה: "אבל איך יכולתי לבחור ללכת למקום אחר, כשאני מכירה את צוות המיילדות האלופות והרגישות שלנו? איך יכולתי לבחור ללכת למקום אחר, כשאני יודעת שיש כאן צי של מרדימים ומרדימות מקצועיים עם ידי זהב? ואיך יכולתי לוותר על האשפוז המפנק במחלקת יולדות ווינד, שהחדר המפואר הוא רק העטיפה הנוצצת לטיפול מסור וסבלני?".

2 צפייה בגלריה
המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון
(צילום: דוברות וולפסון)

לדבריה גם חווית הלידה שלה הייתה טובה. "מהרגע שהגיעו הצירים, המפתיעים וקצת מלחיצים, ופתחתי תיק במיון יולדות, הכל זרם באופן מושלם. ד"ר קוגן, אהובת ליבי, בדקה ואישרה שאני בלידה, הבטיחה שהכל יהיה בסדר והכניסה אותי לחדר לידה. ד"ר סיימון המרדים הכי מצחיק שאני מכירה עשה לי אפידורל חלומי שהשכיח ממני את כל הכאבים, אבל איפשר לי ללחוץ ולהיות פעילה בלידה. מעל כולן מנצחת המיילדת האגדית דינה, שהבטיחה לי שתוך שעתיים הקטנטונת שלי בחוץ, והשעתיים האלה עשתה הכל כדי להרגיע, להקל ולגרום לי ולאמא שלי, שהייתה לחוצה יותר ממני, לחייך. לידה מושלמת".
הרגשת בבית?
"זה שיתוף פעולה אמיתי של כל הצוות, ממש מהלב, עם רצון ומחויבות של כל רופאות ורופאי הילדים והאחיות בתינוקיה. למרות שרויה נולדה קצת מוקדם ודי קטנה, למרות שהיו לא מעט רגעים שבהם נדרש מאמץ נוסף כדי לאפשר לי להיות עם הקטנטונת שלי כמו שרציתי - כולם שיתפו פעולה ועשו הכל מעל ומעבר. אין כמו ללדת בבית".
התינוקת הטרייה זכתה לשם רויה. מזל טוב!