מי לא מכיר את הפרופסור והפובליציסט אמיר חצרוני? שמו נקשר בלא מעט פרשיות ואזכורים בתקשורת, ולא כולם מחמיאים. האחרונה שבהם: עימות שמעורר גלים ברשתות החברתיות בינו לבין פלג חיבה, תקליטן וסטנדאפיסט מחולון. "מיינט חולון" יצא לבדוק מה קורה שם.
3 צפייה בגלריה
חצרוני מתארח אצל חיבה
חצרוני מתארח אצל חיבה
חצרוני מתארח אצל חיבה
(צילום: באדיבות פלג חיבה)

הכל התחיל בנובמבר 2022. פלג חיבה, תושב חולון בן 28, העובד כתקליטן וסטנדאפיסט, הזמין לאולפן ההקלטות הפרטי שלו את פרופסור חצרוני. השניים יצרו תסכית משעשע, שהתפרסם ברשתות החברתיות, ונוצרה סוג של ידידות בין השניים. מאוחר יותר גם חצרוני הזמין את חיבה לתסכית בפודקאסט האישי שלו.
לקראת סוף השבוע האחרון החליט חיבה להזמין את חצרוני למסיבת סילבסטר, שהוא עורך בחצר ביתו בחולון. חיבה סיפר ל"מיינט חולון": "הזמנתי מספר חברים ומכרים מהאזור, ועל הדרך הזמנתי גם את חצרוני".
ההזמנה הזו לא התקבלה בעין יפה אצל פרופ' חצרוני, ובמהלך סוף השבוע הוא פרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) את הפוסט הבא:
"תשמעו סיפור. סטנדאפיסט שולי בשם פלג חיבה, בלי תואר אקדמי אפילו ממכללה (אם לא שמעתם עליו, זה כנראה כי אתם לא גרים בבית אבות בקרית מלאכי) עושה מסיבת סילבסטר אצלו בבית על גבול חולון בת ים, והזמין אותי כדי לקשט את רשימת האורחים. מכיוון שיש לי פינה חמה בלב לאמנים כושלים, עניתי לו שאשתדל להגיע. מאז, האיש לא מפסיק להציק ודורש - תקשיבו היטב - שאשלם לו 30 שקל (!) כדי להבטיח את מקומי. הנימוק שהוא משקיע במסיבה - קונה קישוטים מלבנה זוהרים, מסדר מיקרופון לקריוקי, ומזמין תחליף ביסלי משפע שוק. כאמור - אני בעד לעזור לאמנים שאף פעם לא יפרצו. לכן, גם הזמנתי את הפלג הזה בעבר לראיון (ראו תמונה), אבל יש גבול. הוא פשוט לא מצליח להבין מה זה אומר להזמין סלב".

3 צפייה בגלריה
הפוסט שהעלה חצרוני
הפוסט שהעלה חצרוני
הפוסט שהעלה חצרוני
(צילום מסך)

הפוסט הזה עורר גלים רבים ברשת החברתית, והחלטנו לפנות לחיבה ולשאול לדעתו בסוגיה, והאם באמת דרש מחצרוני 30 שקלים עבור ההשתתפות במסיבה.

קראו גם:

חיבה: " סתם הטרלתי את חצרוני. רציתי להטריל אותו, להוציא ממנו את האנרגיות. אני חייב לציין, שבאחד על אחד - הוא לא מתנהג כמו שהוא בציבור. הוא פרופסור לתקשורת שדי גרוע בתקשורת".
חיבה מספר שעבר לאחרונה לדירה יחסית חדשה בחולון, שם הוא עורך את המסיבה בגינה. וכן, הוא דורש 30 שקל מכל המוזמנים: "החלטתי להזמין את חצרוני למסיבת סילבסטר, הוא הרי קולגה. אני לא נעלב ממנו, לא מדורשיו ולא מעוקציו. יהיו לי מספיק חברים במסיבה, אז הכל בסדר".

3 צפייה בגלריה
הסטנדאפיסט פלג חיבה
הסטנדאפיסט פלג חיבה
הסטנדאפיסט פלג חיבה
(צילום: באדיבות פלג חיבה)

מה לגבי הטענה של חצרוני שאתה לא מוכר?
"עכשיו בדיוק חזרתי מאילת מסבב של חמש הופעות, אחת בבר מקומי, וגם שלושה תקלוטים בבר אחר. מעבר למסיבת הסילבסטר בבית שיגיעו הרבה אנשים, אני גם מתקלט בחתונה ביום חמישי הקרוב. לא רק זאת, בגלל שאני מפיק מוזיקלי, כל אחד יבוא אליי ולתאם לעשות הקלטות אצלי כאן באולפן מקצועי. זה שאני לא מפורסם? זה משעשע".
אתה חושב שחצרוני באמת יבוא?
"נראה לי שהוא יגיע בסוף".
ניסינו להשיג גם את תגובתו של חצרוני, אך ללא הצלחה. במידה ויגיב כמובן שנעדכן.