בשעות הבוקר של יום חמישי האחרון הגיע תושב חולון (36) לסניף "יוחננוף" במתחם מול החוף וילג' בחדרה. הוא העמיס מוצרים על העגלה, אבל משהו בהתנהגות שלו עורר את חשד המאבטח.
2 צפייה בגלריה
קניון וילג' השבוע
קניון וילג' השבוע
מתחם מול החוף וילג'
(צילום: מירית גולן)

לאחר שאיש החל להתקרב לכיוון הקופה, ניגש אליו המאבטח, לאחר שהבחין, לטענתו, שהאיש מנסה להעלים מוצרים שבעגלה - ואינו משלם על כולם. המאבטח ביקש לברר את הנושא, אבל אז לדבריו הוא וסגן מנהל הסניף הותקפו על ידו, ולאחר מכן הוא ניסה להימלט מהמקום.
המשטרה הוזעקה למקום והאיש נתפס. לאחר חקירה משטרתית קצרה הוא הובא להארכת מעצר בבית המשפט השלום בחיפה, שם אמר נציג המשטרה, רב-נגד מאג' פואז, כי "סגן מנהל הסניף טען כי הוא גנב מוצרים שונים".

קראו גם:

עורך דינו של החשוד, עו"ד רהב אופנהיימר מהסנגוריה הציבורית, אמר כי "החשוד טען שקנה מוצרים בסך מעל 1,000 שקלים". יחד עם זאת, בבית המשפט התגלה כי קבלת הקניות סותרת את הסכום, ומדובר בתשלום של פחות מ-1,000 שקלים. נציג המשטרה אמר, כי "בשלב זה טרם הוברר בדיוק מה נגנב, וכי אין רשימה מסודרת נכון לשעת הארכת המעצר".

2 צפייה בגלריה
סופרמרקט - תמונת פייסבוק
סופרמרקט - תמונת פייסבוק
לא שילם על הכל?
(צילום המחשה: shutterstock)

עורך דינו של החשוד הוסיף וטען, כי "החשוד מכחיש כי נהג באלימות כלשהי" כנגד המאבטח או סגן מנהל סניף הסופרמרקט, אולם המשטרה ביקשה להאריך את המעצר בחמישה ימים מחשש למסוכנות החשוד – "שיגיע למקום שוב ויאיים על אנשי הסניף".
חשוב לציין, כי לחשוד אין עבר פלילי. בהתאם לכך, ביקש עורך דינו לשחררו ממעצר עד להתקדמות החקירה, תוך שחרור בתנאים, כשאשתו ערבה לו.
לבסוף, החליט השופט אבישי קאופמן מבית המשפט השלום בחיפה, להאריך את מעצרו לצורך השלמות חקירה, ולאחר מכן ישוחרר בתנאים במגבילים – איסור יצירת קשר עם המעורבים, איסור להיכנס או להתקרב לסניף 'יוחננוף' וילג' בחדרה וחתימה על ערבות עצמית בסך 4,000 שקל.