"כשעדן נכנסה לבית האח הגדול לא ידענו מה מצפה לנו כי אף פעם לא צפינו בתוכנית קודם לכן". כך מספרת היום (ראשון) למיינט חולון אמה של עדן, בלה שבירו ומוסיפה: "מהר מאד קפצנו ׳קפיצת ראש׳ למים העמוקים, נפתח חמ״ל משפחתי, חמ״ל חברים, קבוצות ווטסאפ של אוהדים . התווספו מאות מעריצים מידי יום והוצפנו בהמון המון אהבה".
2 צפייה בגלריה
עדן שבירו
עדן שבירו
עדן שבירו
(צילום: מיכה לובטון)
עדן שבירו מחולון הודחה אמש (מוצ"ש) מבית האח הגדול אחרי 42 ימים בבית הכי מפורסם במדינה, ולדברי אמה היא הצליחה להישאר אמיתית ולא נכנעה לתככנות.

קראו גם:

איך הרגשתם בבית כשראיתם אותה בטלוויזיה?
"חשנו תחושות מעורבות ולא פשוטות של לראות אותה דרך המסך מבלי יכולת לתקשר ולכוון. צחקנו ובכינו יחד איתה, ויחד עם זאת היינו מאד גאים בעדן ובדרך שלה".

2 צפייה בגלריה
בלה שבירו
בלה שבירו
בלה שבירו
(צילום: פרטי)

מה את חושבת על הדרך שלה בבית האח?
"היא נשארה אמיתית בדיוק כמו שהיא בחיים האמיתיים, אינה תככנית ולא מפתחת מריבות מיוזמתה וכשצריך יודעת לעמוד על שלה והכל בדרך ארץ".
האם מספרת על תפנית בלתי צפויה ומעוררת גאווה שהתרחשה לדבריה בזכות בתה. "במהלך שהותה בבית האח קיבלתי עשרות פניות מילדות שסיפרו לי שקיבלו אומץ בזכות עדן לספר להוריהם על יציאתן מהארון וכן פניות מאמהות ששאלו איך להתמודד עם ילדיהן שיצאו לראשונה מהארון, והרגשתי שאני במעין שליחות חשובה מאד לי ולעדן בשביל הקהילה וזה ריגש אותי מאד", היא אומרת.
איך היה המפגש הראשון עם עדן?
"כשעדן יצאה אתמול אחרי 42 ימים בבית האח, התרגשנו מאד. אין כמו לחבק את הילדה שלך פיזית ולא דרך המסך".
מה התוכניות לעתיד?
"סה"כ היתה חוויה מעצימה ומלמדת ואני סומכת על עדן שתדע לנווט בין מגוון האפשרויות שיפתחו בפניה ולפתוח את הדלתות הנכונות ומאחלת בהצלחה לשאר המשתתפים".