חולון בפנים: החל מהשבוע גם לנו יש נציגה בבית האח הגדול. במוצאי שבת נכנסו לבית האח הכי מפורסם במדינה, שבעה דיירים חדשים, ואחת מהן היא עדן שבירו מחולון, בת 23.
2 צפייה בגלריה
עדן שבירו
עדן שבירו
עדן שבירו
(צילום: מיכה לובטון)
שבירו למדה בחטיבת ביניים 'גולדה מאיר', ובתיכון 'קוגל' במגמת מחשבים, שם עשתה בגרות של 10 יחידות במחשבים. במהלך שירותה הצבאי, שירתה בבסיס אשדוד חיל הים בתפקיד שליטה ובקרה, עבדה לרוב בספינות ואף עסקה בתקשורת בחוף. "היא הייתה תותחית, והמפקד שלה רצה שתחתום קבע", סיפרה ל"מיינט חולון" אמה בלה.
ממש בקיץ האחרון סיימה עדן תואר במדעי המחשב, היא עובדת בחברת סייבר, בנוסף היא אוהבת ללמוד דברים חדשים, כך שעוד לפני שסיימה את התואר שלה במחשבים, כבר נרשמה לקורס של שוק ההון.

2 צפייה בגלריה
עדן שבירו
עדן שבירו
עדן שבירו
(צילום: רן יחזקאל)

מה עוד אפשר לספר?


עדן היא רווקה ולסבית מוצהרת, ובראיון איתה היא הכריזה שהיא נכנסת בשביל יובל לוי.
"הוריה גרושים, אמה בלה שבירו היא רואת חשבון ועובדת כיום כמעצבת פנים. בן זוגה של אמה הוא מאיר צ'צ'קס, מנכ"ל חברת הנדל"ן שבירו לנד. אביה של עדן הוא רן שבירו, רואה חשבון ומנהל הכספים של חברת איתוראן. לעדן יש אחות אחת ואח אחד (למחצה)".

קראו גם:

היא נולדה ב-04 ביוני 2000, היא חולה על הזמרת דואה ליפה, אוהבת לטייל בעולם ויש לה כמה סודות שבוודאי עוד ייחשפו בין כותלי ביתו של האח הגדול. התחביבים שלה הם ספורט: טניס ומטקות בים. יש לה המון חברים, והיא אוהבת לצאת ולבלות.

אמא גאה


"אני הכי גאה בה בעולם על כך שהיא לא מפחדת להראות את האמת שלה בפני כולם, מאחלת לה שתצליח בגדול. במיוחד בשבילה, פתחנו את ערוץ 26. אז כשאני מתגעגעת – אני מסתכלת בערוץ", אומרת ל"מיינט חולון" אמה בלה שבירו.
לדעתך היא תנצח בתוכנית?
"חוץ מזה שהיא תרים את הרמה של התוכנית, מאמינה שתשיג את המטרה שלשמה היא הגיעה לתוכנית".