הרשת גועשת ביממה האחרונה. השף טום אביב העלה סטורי בו הוא יוצא כנגד סרטוני הביקורת של גילי כהן מחולון, בוגר התוכנית "האח הגדול" לשעבר ואושיית רשת לא קטנה, שאומר את כל מה שהוא חושב.

1 צפייה בגלריה
טום אביב נגד גילי כהן
טום אביב נגד גילי כהן
טום אביב נגד גילי כהן
(צילום מסך, אינסטגרם)

טום אביב כתב בחשבון האינטסגרם שלו: "היה לי זמן להיות קצת ביוטיוב היום, לא יודע איך, אבל הגעתי לסרטונים של הבחור הזה גילי כהן. נהג משאית, פליט ריאלטי, כוכב רשת? והעיקר פה גדול. אדם יושב לו במשאית, ומתמרמר על כל מי שכנראה היה מת להיות. אדם חסר משמעות המשך להעביר סחורה מנקודה א לנקודה ב' וביום שתצליח כמו האנשים שאתה מבקר תפתח את הפה המסריח שלך, טפי עליך ועל הג'מעה שעוקבת אחרי הזבל שיש לך להגיד. עד היום חשבתי שהדבר הכי עצוב שבן אדם יכול להיות זה בינוני, היום גיליתי שיש גרוע יותר. אמן ותמצא לך קיום איש קטן".
גילי לא נשאר חייב וענה לשף גם בתוכנית הרשת שלו תחת הכותרת "טום, סתום".




כדי לסיים את הסאגה כתב כהן מעל דפי הפייסבוק: "בוא ילד, בוא נסיים עם הסיפור הזה ונודה על האמת: אם יש משהו שאתה מצטער עליו, זה שפתחת חזית איתי. אתמול הבנת, שאני זה לא עגבניה, תפו״א, או בצל, שאתה יכול לחתוך והם ישבו בשקט.
אתמול הבנת כמה ״ג׳מעה״ יש איתי ולצידי אתמול הבנת שה״ג׳מעה״, לא תשב בשקט, כשאחד כמוך יזלזל בה אתמול הבנת שה״ג׳מעה״, לא אוהבת שטבח כושל, אומר לה אחרי מי לעקוב ולמי לשמוע
ל״ג׳מעה״ יש שכל ואם ה״ג׳מעה״ מחליטה לעקוב אחרי נהג משאית, שמעלה לרשת סרטונים דעתניים ולפעמים מצחיקים ולא לעקוב אחרי טבח כושל, שבורח מהמציאות, לסמים, לקעקועים, לבחורות ומנסה כל יום לייצר עניין בשביל לקבל אייטם בגיא פינס, אז כנראה של״ג׳מעה״, יש גם היגיון בריא.
בקשר ל ״15 דקות תהילה״ קח אותם ודחוף אותם לנחיריים שלך. מי שקיבל במה אתמול, זה אתה על חשבוני, לא אני על חשבונך! מקווה מאוד שהבנת, שאני אוכל 9 כמוך, לארוחת בוקר ועוד נשאר לי מקום לצלחת קורנפלקס...שיהיה בוקר טוב לכולם, אני סיימתי עם הילד האהבל הזה".