השפית קונדיטורית, קרין גורן, נבחרה להוביל את קמפיין דיגיטל לצבעי השיער הביתיים 'אקסלנס ניודס' מבית המותג הבינלאומי לוריאל פריז, שיעלה בפלטפורמות הדיגיטליות של המותג בישראל וישלב בין עולמות הטיפוח לצבעי השיער, ועברה מהפך.
במסגרת הקמפיין גורן תצבע את שערה בצבעי השיער אקסלנס ניודס ותדגים את השימוש בכלי הטכנולוגי החדשני שהשיק לאחרונה המותג 'אקסלנס' בישראל, תחת השםVTO (virtual try on) – הדמייה וירטואלית של צבעי שיער; באמצעות העלאת תמונת סלפי בלייב או העלאת תמונה אישית, ניתן לראות בדיוק מושלם איך צבע השיער ייראה על המשתמשת, ואף ניתן לבחור את הגוון הרצוי מבין מגוון צבעי המותג.
במסגרת הפעילות המשותפת שתיערך מהחודש הקרוב, תיקח גורן חלק בקמפיינים דיגיטליים וביצירת תוכן בהלימה לערכי המותג שיעלו בנכסי המותג לוריאל פריז, ובנכסיה האישיים של גורן וברשתות החברתיות.
מטרת הקמפיין עם גורן להמחיש לקהלי היעד את חוויית צביעת השיער הביתית עם כל היתרונות הבולטים של אקסלנס ניודס: רכיבים חדשניים מבוססי מדע וטכנולוגיה חדישה, כיסוי של עד 100% שיער לבן, ללא אמוניה לצד מגוון רחב של גוונים לדיוק בהתאמה לגוון העור ולגוון השיער. כל זאת מוגש בערכה מושלמת לצביעה קלה ומדויקת, הכוללת שמפו מטפח, קרם צבע מגן ומסכת הזנה למראה שיער מבריק, רך וחיוני.
קראו גם:
קרין גורן מסרה: "אני נרגשת לקחת חלק בקמפיין של מותג בינלאומי מצליח. כמי שעוסקת בקולינריה ומודעת לאסתטיקה ויופי ומודעת לכך שהשיער הוא הדבר המשמעותי לכל אישה החיבור לאקסלנס הוא טבעי ונכון עבורי".