אישה בשנות החמישים המאוחרות לחייה החליטה לאחרונה להירשם לחדר כושר מתוך מטרה לשמור על אורח חיים בריא וגם כדי לנסות תחביב חדש. אלא שהצעד שעשתה מתוך רצון טוב היה רחוק כפסע מלסיים את חיי נישואיה.
2 צפייה בגלריה
"אחרי כל אימון היא הייתה מצלמת את המתאמנים"
"אחרי כל אימון היא הייתה מצלמת את המתאמנים"
"אחרי כל אימון היא הייתה מצלמת את המתאמנים"
( צילום: shutterstock)
כשהבעל שמע על החלטתה של אשתו להירשם לחדר הכושר הוא החמיא לה על כך, כנראה משום שלא ידע מה טומן בחובו העתיד. מיד עם תחילת האימונים החלה האישה לצלם מתאמנים בעלי מראה חלק ושרירי, וככל שהוסיפה לתעד, הרבתה גם להקניט את בעלה.
"אחרי כל אימון היא הייתה מצלמת עוד ועוד מתאמנים, מראה לי את התמונות שלהם, שאת חלקן מצאתי בהמשך גם תלויות על המקרר", סיפר לי הבעל. "אם זה לא הספיק אז היא אמרה לי גם: 'תסתכל עליהם ותראה כמה פרווה יש לך. אתה קירח עם גוף שעיר אבל זה צריך להיות הפוך. חבל גם שיהיה לך יותר חם בקיץ. אני מבקשת שתעשה השתלת שיער ותוריד את כל השערות מהגוף'".
האיש ההמום לא ידע מהיכן הגיעה המהלומה שהנחיתה עליו בת זוגו והגיב: "עשרים שנה אנחנו נשואים, אהבת אותי כמו שאני, איך את יכולה פתאום לדרוש ממני דבר כזה? את משווה אותי לגברים אחרים ואני לא משווה אותך לאחרות.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"את אישה, את אמורה להוריד שיער בגוף, לא אני. חוץ מזה שאצלנו בעדה יש גברים הרבה יותר שעירים ממני אז את צריכה לומר תודה שזה רק זה".
עם הזמן הלכו והעכירו היחסים בין השניים והטונים בבית הלכו וגברו. גם את הילדים עירבה האישה במהפך שהיא מעוניינת לעורר בבעלה, וכשאחד מהם שאל אותה לפשר התמונות על המקרר ענתה לו: "אני רוצה לתת השראה לאבא שלך".

קראו גם:

כעבור מספר שבועות, וכשנראה היה שהיחסים בין השניים על סף פיצוץ, הם הגיעו אליי להליך גישור וביקשו לקבל חוות דעת אובייקטיבית, האם על הבעל להוריד את השיער או לא.
תחילה היה נראה שלא ניתן לגשר על הפער שנוצר, אלא שבשלב כלשהו אמרתי לאישה: "אם לקחת אותו ואהבת אותו כמו שהוא אין סיבה שהוא ישתנה. זה כמו שהוא יבקש ממך לצבוע את השיער בצבע אחר או לעבור טיפול אסתטי כלשהו. אתם צריכים לקבל אחד את השנייה כמו שקיבלתם בתחילת הקשר".
בסופו של דבר התרצתה האישה וחדלה מדרישותיה, לא לפני שאמרה: "בסוף אני עוד אשכנע אותו. המתנה שלי לגיל 60 תהיה שבעלי יהיה בלי שערות בגוף".