אם אתם מתכננים לעבור דירה בקרוב, ככל הנראה אתם מכינים את עצמכם בצורה הטובה ביותר לקראת המעבר. השלב הקריטי ביותר של כל מעבר דירה הוא כמובן שלב ההובלה, השלב שבו החפצים והציוד שלכם משונע מהדירה הישנה ישירות לדירה החדשה. אם שלב ההובלה עובר כמו שצריך, המעבר כולו יכול להיות מוגדר כמעבר מוצלח עם הצלחה כבירה.
מהסיבה הזאת הרבה מאוד אנשים מתחבטים בשאלה – האם כדאי לחסוך על הובלה עם מנוף? מדובר על שלב כל כך משמעותי, והחיסכון יכול בחלק מהמקרים לעלות ביוקר כאשר מסתכלים על התמונה הרחבה. במאמר הבא אנו נספק לכם כמה טיפים חיוניים, טיפים שיכולים לגרום לכם להסתכל על התמונה בצורה קצת שונה.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

בסוף אתם צריכים להביא את עצמכם למצב שבו אתם מצליחים לבצע את ההובלה ואת המעבר כולו על הצד הטוב ביותר. החיסכון הוא חשוב אבל לא הדבר החשוב ביותר, כי בכל זאת לא מדובר על חיסכון של אלפי שקלים. ברוב המקרים מדובר על חיסכון של כמה מאות שקלים, לכן עליכם לקחת את הדברים בפרופורציות.

רוצים לחסוך? תחסכו בצורה חכמה

אם אתם רוצים לחסוך כאשר אתם מבצעים הובלה עם מנוף זה יכול להיות נהדר, בכל זאת ההתנהלות הכספית שלכם עשויה להשפיע על ההובלה כולה. אך מוטב שתעשו זאת בחוכמה, תנסו לחסוך במקומות הנכונים שהם לא יהיו אלה שיפגעו במעבר הדירה. על ההובלה אתם לא יכולים לחסוך, מדובר על הלב הפועם של המעבר כולו – ללא הובלה מקצועית אתם תמצאו את עצמכם תקועים עם כל החפצים בדירה הישנה ללא כל התקדמות.

חסכתם? אולי תשלמו על כך יותר

הרציונל שעומד מאחורי המחשבה שלכם הוא שאם אתם תשלמו פחות למובילים, אתם תחסכו כסף ותוכלו עם הכסף שחסכתם לרכוש דברים חדשים לדירה החדשה. אך אל תשכחו כי כאשר אתם חוסכים על מובילים, אתם עלולים לשלם על כך הרבה יותר. החפצים שלכם עלולים להינזק וההובלה כולה עשויה להתארך הרבה מעבר למה שחשבתם, כך שזה לא בהכרח יוביל אתכם למקום שבו אתם רוצים להיות.

אל תהיו מקובעים – זה יסייע לכם לחסוך

אם אתם כבר רוצים לחסוך על הובלה עם מנוף מוטב שתהיו פתוחים לשמוע הצעות ועצות שונות. ככל שתהיו יותר פתוחים, כך תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות ומגוונות. ככל שתקבלו הצעות מחיר רבות יותר, כך תגדילו את הסיכוי שלכם למצוא חברה שתענה בדיוק על כל הדרישות שלכם. אם תהיו מקובעים, לא יהיה לכם כל כך יכולת לתמרן ימינה או שמאלה.
אל תתפשרו על הדרישות שלכם בשום שלב
לא מעט אנשים שהחליטו כי הם רוצים לחסוך על ההובלה מוצאים את עצמם מתפשרים על הדרישות שלהם. התפשרות היא לא משהו שאתם יכולים לקחת אותו בחשבון, כי היא עשויה לפגוע בכם מאוד ולהפוך את ההובלה להיות סיוט אחד גדול. הדרישות שלכם צריכות להגיע לפני הכול, רק לאחר מכן אתם תוכלו לראות איך ניתן לחסוך מבלי שתצטרכו להתקפל.

יש לכם כוח בידיים – תנצלו אותו בתבונה

קחו בחשבון שאתם לא צריכים לבצע הובלה עם מנוף בכל יום, ולכן גם אם תשקיעו את סכום הכסף הנדרש – אתם תראו שזה יהיה שווה את זה. אך אתם צריכים לזכור שיש לכם כוח מאוד משמעותי בידיים, ומגוון רחב של חברות מנופים שרוצות לבצע את ההובלה עבורכם – השתמשו בכוח הזה על מנת להוריד את המחירים עד כמה שאפשר.