מי שזקוק לשירותי הובלות בתל אביב, וגם בישובים אחרים במרכז הארץ, רוצה מצד אחד לקבל את השירות המקצועי ביותר שיש ומצד שני לא לשלם סכום מופרז. חשוב מאוד להיזהר כשמחפשים הצעת מחיר זולה, בגלל שמדובר בתחום שאין בו רגולציה ולכן פועלים בו לא מעט חאפרים. הובלה לא מקצועית - גם כשמדובר על העברת תכולת הדירה, גם כשאתם צריכים הובלה של פריט בודד ובוודאי כשמדובר על שינוע של ציוד יקר ערך ממפעל - עלולה לגרום לנזק חמור. איך בכל זאת אפשר לחסוך כסף בלי לחץ מיותר ועם מקסימום ודאות שההובלה תושלם בהצלחה? עם פורטל הובלות באביב.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

על מה אסור להתפשר?

גם כשמחפשים שירותי הובלות בזול בתל אביב והמרכז יש שני מרכיבים שממש לא כדאי להתפשר עליהם: חוזה מסודר וביטוח מלא לתכולה שלכם.
חוזה מפורט מול חברת ההובלות שבחרתם מספק לכם שקט נפשי. למעשה עצם הנכונות להתחייב בכתב ולא רק בעל-פה היא ההבדל העיקרי בין חאפרים לבין אנשי מקצוע רציניים ואמינים. מי שפועל בתחום כבר שנים רבות ורוצה להמשיך לעסוק בהובלות יודע שהנכס החשוב ביותר שלו הוא השם הטוב שלו. בהתאם אין לו שום בעיה לחתום על הסכם מסודר - כי הוא בכל מקרה מתחייב לממש את כל ההבטחות, לרבות מועד ההובלה, הגעה בדיוק בשעה שנקבעה, גביית הסכום שסוכם (בניגוד לחאפרים שבמקרים רבים "פתאום" מגלים שהעבודה מורכבת יותר ולכן הם דורשים יותר כסף) וכמובן עבודה יעילה וזהירה, זה נכון גם לגבי הובלת מקרר או כל הובלה אחרת.
ביטוח הובלות תורם גם הוא לשקט הנפשי שלכם. כשיש ביטוח, אתם יודעים שגם אם עקב נסיבות שאינן בשליטת המובילים ייגרם לרכוש שצברתם לאורך השנים, או לחילופין לציוד או לסחורה שבעסק, נזק - אתם לא תצטרכו לספוג אותו.

סקר שוק מקיף - במינימום זמן ומאמץ

דרך הפורטל הנ"ל אתם מקבלים מספר הצעות מחיר - כולן של חברות הובלות באזור תל אביב שנבחרו בקפידה ועברו את המסננת המחמירה ביותר שיש. חשוב להבין שאנשי המקצוע שיפנו אליכם לאחר השארת הפרטים בפורטל נבחנים באופן שוטף. כל תלונה של לקוח נבדקת לעומק, ואם היא נמצאת נכונה, הדבר עשוי להוביל להפסקת ההתקשרות עם אותו מוביל שאכזב.
בזכות הסינון המחמיר והמתמיד, אתם יכולים לדעת בוודאות שכל הצעות המחיר שקיבלתם הן של חברות רציניות ואמינות מאוד. התוצאה: הבחירה בין כל האופציות שנפתחו בפניכם יכולה להתבצע על סמך המחיר האטרקטיבי ביותר. זוהי גם דרך נוחה מאוד לערוך סקר שוק במינימום זמן וטרחה.

התחרות שעוזרת לכם לחסוך

עוד סיבה טובה לכך שעם הובלות באביב אתם יכולים למצוא שירותי הובלות בתל אביב והסביבה בעלות נמוכה מאוד היא התחרות בין כל החברות שעובדות עם הפורטל. באופן טבעי אנשי המקצוע שיפנו אליכם מודעים לכך שאתם מקבלים כמה וכמה פניות, וכדי להשיג את המתחרים הם נדרשים לספק גם שירות מקצועי וגם מחיר משתלם.
באופן כללי כדאי לדעת שעלות כל הובלה נקבעת על סמך פרמטרים רבים, כולל כאלה שיש לכם שליטה עליהם - אם למשל תתזמנו נכון את מועד המעבר לימים שבהם הביקוש יחסית נמוך, גם המחיר שתשלמו יהיה נמוך יותר.

הובלות גם בתקופת הקורונה!

הנגיף שעבר מעטלפים לבני אדם והתפשט מסין לכל העולם משנה את החיים של כולנו, ומשפיע כמובן גם על מובילים בתל אביב והסביבה. הרמה הגבוהה של אנשי המקצוע שתמצאו דרך הפורטל, והאחריות הרבה שמאפיינת אותם תמיד, באות לידי ביטוי גם בימים אלה - הצוות יגיע אליכם עם מסכות וכפפות, ויקפיד מאוד על כל כללי הזהירות. בנוסף השירות מתאפיין בזמינות גבוהה, כך שגם אם עקב הנסיבות אתם מחפשים הובלה מידית, כולל מהיום למחר ואפילו מעכשיו לעכשיו - תוכלו למצוא את מבוקשכם, ובמחיר משתלם!