ברוב המקרים, תקלה במערכת הביוב והאינסטלציה שלנו גורמת לאי נעימות רבה ומשבשת את שגרת החיים במבנה, עד למצב של חוסר יכולת להתנהל כלל. למרות שיש בעיות שניתן לפתור באופן עצמאי, באמצעות ציוד שאמור להיות בכל בית ישראלי, ברבים אחרים אין מנוס אלא להזמין אינסטלטור. בחולון תמצאו לא מעט אפשרויות, מהבחינה הזו, כך שעליכם להשקיע מחשבה ומאמצים – לא גדולים מדי – בעריכת סקר שוק.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

סיבות נפוצות להזמנת אינסטלטור בחולון

השאלה הראשונה שיש לשאול היא מתי תושבי חולון, או בעלי עסקים הפועלים בעיר, נוטים להזמין אינסטלטור. הסיבה הראשונה קשורה לעובדה שבחולון יש לא מעט מבנים ישנים, בהם הסיכויים לבלאי בתשתית האינסטלציה גבוהים יותר. כך למשל הלב הפועם של חולון, בסביבת רחוב סוקולוב, כולל מבנים רבים שעומדים על תילם כבר עשרות שנים. בחלק מהמקרים מדובר בדירות מגורים הממוקמות מעל בית עסק, או אפילו עסקים בתחום המזון, מה שמגדיל את הסיכויים לתקלות במערכת האינסטלציה: למשל עקב הכנסת שמנים מזיקים לתוך מערכת הניקוז.
כמובן שאי אפשר להוציא מכלל אפשרות מצב בו הצורך באינסטלטור עולה כתוצאה מההתנהלות לא נכונה של בני הבית או העסק, דוגמת השלכת מגבונים לחים לאסלה. לעיתים הסיבה היא תקלה נקודתית במערכת האינסטלציה, עקב התקנה לא נכונה שלה, בעיית רטיבות (מבנים רבים בחולון סובלים מכך) ועוד.

הפתרון: הזמנת אינסטלטור

למעט מקרים בסיסיים במיוחד, רצוי מאוד להזמין אינסטלטור בכל בעיה הנוגעת למערכת האינסטלציה במקום. בדיקה פשוטה באינטרנט מראה שתמצאו עשרות רבות של אינסטלטורים שיכולים להציע שירותים בחולון - למעלה מ-100 למעשה - בהם כאלה המתגוררים בעיר ובהם כאלה המציעים את שירותיהם באזור גוש דן הרחב יותר.
עליכם לוודא קודם כל את התאמת האינסטלטור לסוג הבעיה, או לחשדות שלכם לגבי מהותה. זה מתחיל עם העבודות הבסיסיות יותר, שאמורות להיות חלק מפרופיל השירותים של כל אינסטלטור, בין אם אינסטלטור במודיעין, בחולון או בכל מקום אחר על מפת ישראל: פתיחת סתימות, תיקון פיצוצי צנרת, התקנת נקודות מים, הגברת לחץ מים ועוד. המחיר במקרים האלה צפוי להיות די נוח, ויכול לעמוד על כמה מאות שקלים בלבד.
אם אתם זקוקים לעבודות מורכבות יותר ושגרתיות פחות, דעו לכם שזה עשוי לצמצם מעט את אפשרויות הבחירה ולייקר את מחיר העבודה. עבודות דוגמת איתור נזילות מורכבות, תיקון ניאגרות סמויות, דוודים ומערכות סולריות או צילום צנרת ללא חפירה דורשות לרוב ציוד מיוחד, שאין בהכרח לכל אינסטלטור באשר הוא.

מתי אפשר לקרוא לאינסטלטור?

בחלק גדול מהמקרים תרצו שהאינסטלטור יגיע לטפל בבעיה במהירות, או אפילו באופן מיידי. זה בהחלט אפשרי, במיוחד כאשר ממקדים את החיפושים בעיר חולון. יכול להיות שיש יופי של אינסטלטורים במודיעין או בבאר שבע, למשל, אולם פרמטר המרחק מקשה על הזמנתם. אם הם כן יגיעו לסייע, יכול להיות שהם ידרשו מחיר גבוה יותר. ובצדק גמור מבחינתם.
חשוב לסקור את שעות הפעילות של האינסטלטור ולראות מתי הוא יכול להציע שירות. ישנם אינסטלטורים הפועלים 24 שעות ביממה, אפילו בסופי שבוע, מה שמספק מענה במצבי חירום בהם אין לנו את הפריבילגיה להשתהות בפתרון הבעיה. מכיוון ששירותי אינסטלציה בשעות שאינן שגרתיות נוטים להיות יקרים יותר, רצוי לשמור את ההזמנה שלהם לנסיבות המחייבות זאת.