להיט הקוקי-קרים הגיע לחולון. "היום קוראים לזה אוכל אינסטגרם, יש בנות שקונות, מצטלמות וזורקות בגלל הקלוריות, אין ספק שיש לנו מנות מושחתות", אומר הבעלים לירן איילון.
איילון (36), הבעלים של רשת "קוקי קרים" שמגיעה מירושלים, עבד במשך 12 שנה כמנהל ברשת בגדים גדולה, אך טיול אחד לארצות הברית שינה את חייו. "אני ואשתי יצאנו לירח דבש בארצות הברית ובאורלנדו ראינו חנות שכל הקונספט שלה זה עוגיות וגלידה. מאז זה לא יצא לי מהראש, התפטרתי והתחלתי לנסות כל מיני מתכונים של עוגיות ענקיות וגלידות, עד שמצאתי את הנוסחה המשלמת".
2 צפייה בגלריה
לירן איילון | צילום: קוקי כרים
לירן איילון | צילום: קוקי כרים
לירן איילון | צילום: קוקי כרים
הסניף הראשון נפתח בשוק מחנה יהודה והפך למקום עליה לרגל לחובבי הפודיז. בהמשך נפתח סניף חדש בבת חפר ולאחרונה נחנך הסניף ברחוב אהרוניבץ 92 במרכז "ברכאל" בחולון.
איילון: "חיפשנו מקום מרכזי ועדיין משפחתי וככה הגענו לחולון. יש לידנו פארק יפה ומזרקה ואנחנו קרובים לראשון לציון, אז המיקום מושלם. לשמחתי התגובות מטורפות, יש כאן היסטריה יותר גדולה מהסניף בירושלים. אין ספק שגם למראה של הקינוחים יש השפעה, אני רואה בנות שמגיעות לבושות ומסודרות, קונות ויוצאות החוצה להצטלם.
"אחרי שהן מעלות לרשתות הן זורקות את הקינוח, בהתחלה נבהלתי ושאלתי אם לא טעים להן? אבל הן אמרו שהן לא מעיזות להכניס כל כך הרבה קלוריות לגוף. זה מצחיק אותי, כי הן מפסידות את כל הטעם".
2 צפייה בגלריה
 צילום: קוקי כרים
 צילום: קוקי כרים
צילום: קוקי כרים
לגבי הקלוריות, אין ויכוח, אבל כשמדובר בטעמים קשה להחליט. "המנה האהובה עלי היא עוגיות חמאת בוטנים עם קרם פיסטוק וגלידת טחינה, מנה מעולה שעולה רק 22 שקל", מתוודה איילון, "המנה הכי פופולארית היא עוגיות אוריות וגלידת נוטלה, כרגע המנות האלו הן ב19 שקל כמחיר הכרות".
אבל המנה הכי חשובה, היא המנה המושחתת ביותר: "מי שבאמת רוצה להתפרע מוזמן לטעום סנדוויץ וופל בלגי עם מילוי שוקולדים, קרמל מלוח ותוספות, עם גלידה, קצפת, שוקולד חם ומתוקים לבחירה. המנה עולה 32 שקל ואנחנו לפעמים מתערבים עם לקוחות שהם לא יסיימו אותה, היא פשוט מושחתת מאוד ומיועדת למי שרוצה להעז".