הכל התחיל לפני 22 שנה. נירה ברדה, אז אחות צעירה במחלקת אורתופדיה במרכז הרפואי וולפסון, "בילתה" ערב שגרתי של משמרת ערב במחלקה, ולא תיארה לעצמה שהאהבה תפרוץ לחייה.
2 צפייה בגלריה
נירה וחגי. התאהבו בוולפסון
נירה וחגי. התאהבו בוולפסון
נירה וחגי. התאהבו בוולפסון
(צילום: פרטי)

באותו ערב הגיע למחלקה גבר צעיר, בשם חגי אלוש, עם שבר ברגלו. "אחת האחיות, רחלי, קראה לי לבדוק את המטופל ולבצע לו קבלה למחלקה. כשקיבלתי את פניו, ראיתי גבר נאה וחתיך לנגד עיניי אבל לא חשבתי שייקרה משהו. הסברתי לו על התוכנית הטיפולית והמשכתי במשמרת שלי", נזכרת נירה.
יום למחרת, צוות המחלקה קיבל טלפון מחגי, שרצה לתרום מכשיר מים עבור הצוותים הרפואיים והמטופלים, אבל הסכים לעשות זאת רק בתנאי שזה יהיה בנוכחותה של נירה.

קראו גם:

"הוא ביקש את מספר הטלפון שלי וכמובן שהסכמתי שיתנו לו ונפגשנו לקפה בטענה שהוא רוצה לדבר על פרטי התרומה, אבל בפועל הוא כבר תכנן את הדייט הבא שלנו. את המכשיר הוא תרם בשמחה רבה למחלקה", היא מספרת בחיוך.
השניים התאהבו, נישאו, ונולד להם בן – נועם, כיום לוחם בן 19 המשרת במגלן. את יום האהבה הזה (ולנטיין) הם יחגגו בכותל, בטקס ההשבעה שלו!

2 צפייה בגלריה
נירה, חגי ובנם נועם
נירה, חגי ובנם נועם
נירה, חגי ובנם נועם
(צילום: מהאלבום המשפחתי)

נירה עובדת במרכז הרפואי וולפסון במשך 38 שנים. על עבודתה כאחות בוולפסון היא מספרת: "עבורי להיות אחות זו שליחות, עבודה שסובבת סביב נתינה לאחר, אני מאוד אוהבת את העבודה שלי"."
בדיעבד היא מספרת שגרושתו של חגי מנישואיו הראשונים, היא זו שהקפיצה אותו לטיפול ברגלו השבורה במרכז הרפואי וולפסון, על אף שהיו אמורים להגיע לבית-חולים אחר. "זה גורל של ממש, היום אנחנו נזכרים וצוחקים על זה ביחד", היא אומרת. ואנחנו מאחלים להם מזל טוב, והצלחה רבה לנועם!