מפלגת "כחול לבן" בראשות בני גנץ הודיעה היום (חמישי) על תמיכתה במועמדותו של מורן ישראל לראשות העיר חולון בבחירות המקומיות 2023. זאת לאחר פגישה שנערכה בין השניים.
2 צפייה בגלריה
מורן ישראל ובני גנץ
מורן ישראל ובני גנץ
מורן ישראל ובני גנץ
(צילום - אביגיל עוזי, אייל נבו)
גנץ הסביר את ההחלטה ואמר: ״למערכת הבחירות הנוכחית יש חשיבות רבה לחיזוקה של העיר חולון ושמירה על זהותה הדמוקרטית והליברלית. אין לי ספק שמורן ישראל הוא מועמד ערכי וראוי ובעל סיכויים גבוהים ביותר להוביל את המחנה הליברלי לניצחון בעיר. ניסיונו הרב והמוכח ופעילותו במועצת העיר לאורך השנים, הכשירו אותו לקחת את המושכות ולהמשיך להוביל את חולון להישגים נוספים״.
מורן ישראל, ראש רשימת "צעירים פלוס" והמועמד לראשות העיר חולון: "אני שמח על השותפות עם כחול לבן והעומד בראשה, בני גנץ. אלו בחירות משמעותיות ביותר לעתידה של העיר וכמי שמאמין בערכים הדמוקרטיים והליברליים, תוך כבוד הדדי ושיח מכבד, ובעיקר מאמין שיש חשיבות בשמירה על צביונה של העיר. השותפות עם כחול לבן תואמת את הערכים בהם אני מאמין ונותנת רוח גבית ליצירת מחנה רחב ומשמעותי שיוביל את העיר בשנים הבאות".

קראו גם:

רשימת "צעירים פלוס" בראשות מורן ישראל תמשיך לרוץ בבחירות הקרובות כסיעה עצמאית עם האות צ', תוך שותפות דרך מפלגת כחול לבן ובתמיכתה.

2 צפייה בגלריה
מורן ישראל
מורן ישראל
מורן ישראל
(צילום: אביגיל עוזי)

מורן ישראל (39), נשוי ואב לשניים, העומד בראש רשימת "צעירים פלוס", חבר מועצת העיר בעשור האחרון. בעל שני תארים, תואר ראשון במדע המדינה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה ותואר שני במנהיגות ציבורית ופוליטית מאוניברסיטת תל-אביב, משרת כקצין במילואים בחיל הרפואה ולאחרונה זכה לקבל אות הצטיינות מקצין הרפואה הראשי בצה"ל על פעילותו למען הציבור בזמן הקורונה.
במסגרת פעילותו הציבורית-לאומית שימש כחבר הוועד הפועל הציוני בהסתדרות הציונית העולמית וכחבר בחבר הנאמנים של הסוכנות היהודית, בין השאר, ניהל את תוכנית הסייבר הלאומית בבתי הספר בארץ, ובתקופת הקורונה ניהל את מלאי בדיקות הקורונה ושרשרת האספקה של מדינת ישראל והיה אחראי על מערך הבדיקות בפרויקטים הלאומיים של נתב"ג ולמעלה מ-700 מוסדות חינוך ובתי אבות.