מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי (ארה"ב, 2017)
ריי ממשיכה במסע שלה עם פין, פו ולוק סקייווקר בפרק השמיני בסדרה - והאחרון בכיכובה של קרי פישר. הגיבורים של "הכוח מתעורר" מצטרפים לאגדות הגלקטיות בהרפתקה אפית שמגלה תעלומות עתיקות של הכוח וגילויים מסעירים מהעבר.
במאי: ריאן ג'ונסון. שחקנים: ג'ון בויגה, דייזי רידלי, אדם דרייבר, אוסקר אייזק, אנדי סירקיס, מארק האמיל, דונל גליסון, קרי פישר.
אל האור (יפן, 2017)
מיסאקו היא צעירה מלאת תשוקה לעבודתה כמדבבת סרטים עבור לקויי ראיה. היא פוגשת את נאקמורי, צלם מבוגר, המאבד בהדרגה את ראייתו ונחשפת לתצלומיו המעוררים בה רגעים נשכחים מעברה. בעוד מיסאקו מנסה לתאר לליקויי הראייה בעבודתה את המתרחש על מסך הקולנוע, התצלומים והקשר הנרקם בינה לבין נאקמורי מאפשרים לה לראות את יופיו של העולם שהיה חבוי מעיניה.
במאית: נעמי קוואסה. שחקנים: מאסאטושי נאגסה, איאמה מיסאקי, טאטסויה פוג'י.
טיסה 112 (ארה"ב, 2017)
צוות המטוס בטיסה 112 מבקש אישור נחיתה. באותו הרגע במגדל הפיקוח הפקח האחראי על המסלול לא שומע אותם. כמה שניות קריטיות גורמות לאסון. על הקרקע ממתין למשפחתו רומן מלניק. הוא אינו יודע שבעוד מספר רגעים ספורים חייו ישתנו ללא הכר. כאשר מתגלות מסקנות ועדת החקירה, שמו של פקח מגדל הפיקוח ה אחראי לאסון נחשף בפני רומן. המפגש הבלתי נמנע בין השנים יחזיר אותם לרגעים הקשים של הטרגדיה.
במאי: אליוט לסטר. שחקנים: ארנולד שוורצנגר, סקוט מק'ניירי, מגי גרייס.
המיילדת (צרפת, 2017)
קלייר היא מיילדת מחוננת. כשהיא מרגישה שהיא הרבה יותר קרובה לסוף הקריירה שלה מאשר לתחילתה, היא מתחילה להרהר במקומה בעולם. באמצע המשבר המקצועי שהיא עוברת היא מקבלת שיחת טלפון מוזרה מביאטריס, פילגשו לשעבר של אביה, שטוענת שיש בפיה חדשות דחופות לספר לה. הפוכות בכל צורה, קלייר הזהירה ו העצורה וביאטריס החופשייה והפרועה ילמדו לקבל אחת את השנייה, יחשפו סודות מהעבר המשותף שלהן ויתחילו לפצות על הרבה שנים שנדמה שהלכו לאיבוד.
במאי: מרטין פרובוסט. שחקנים: קת'רין דנב, קת'רין פרות.
פרדיננד (ארה"ב, 2017)
מבוסס על ספר הילדים הקלאסי. לאחר שפרדיננד, שור עם לב זהב, נחשד בטעות כחיה מסוכנת, הוא נלכד ונשלח רחוק מביתו. נחוש לשוב למשפחתו, הוא נעזר בקבוצת אאוטסיידרים היוצאים איתו להרפתקה
במאי: קרלוס סלדנה. דיבוב (אנגלית): קייט מקינון, ג'ון סינה, דיוויד טאננט, ג'ינה רודריגז, אנתוני אנדרסון.
משחקי גמדים (קנדה, 2017)
קלואי ואמה עוברות דירה לבית ישן ומוזר מלא בגמדי גינה. כשהיא מגיעה הביתה לבד אחרי בית הספר, קלואי והשכן החטטן שלה ליאם, מגלים שהגמדים הם בעצם יצורים חיים. במשך המון שנים המשימה של גמדי הגינה הייתה להגן על כדור הארץ מפני יצורים קטנים ומפלצתיים שנקראים ״טרוגים״ אשר מנסים לפלוש לבית דרך מעבר מיקום אחר. קלואי וליאם יהיו חייבים לשתף פעולה עם כנופיית גמדי הגינה, כדי להילחם באיום הפלישה של הטרוגים ולהציל יחד את העולם
במאי: פיטר לפניוטיס. דיבוב (אנגלית): טארה סטרונג, בקי ג'י, אוליביה הולט.