המהודה ה-19 של פסטיבל הפסנתר תצא לדרך ביום רביעי הקרוב, ה 8.11 עם שלל שלל מופעי בכורה, הפקות מקור ושיתופי פעולה מעניינים, בהם יקחו חלק כ 250 אמנים. מה מחכה לכם הפעם? קבלו את ההמלצות שלנו למופעים הכי שווים שיתקיימו במסגרת הפסטיבל.
ג'יין בורדו במחווה לשלושת הגדולים: דורון טלמון, מתי גלעד ואמיר זאבי, מצדיעים לשלישיות מפוארות בהיסטוריה המוזיקלית בארץ ובעולם: החלונות הגבוהים, צליל מכוון, פיטר פול ומרי ועוד, לצד שיריה המוכרים והאהובים של הלהקה. (8.11, שעה 20:00)
מוקי - באמת ומקרוב: מופע מיוחד לפסטיבל, עם מיטב השירים בהפקתו של טל פורר. (8.11, שעה 20:00)
טל גורדון ועמר טייאר - לא יום ולא לילה: מופע בכורה המותח קו בין העבר לבין העתיד, ומספר, בסאונד ובצלילים, על הדרך שעשה המקום שבו אנחנו חיים, עם פירושים מחודשים לשיריהם של "ערב עירוני" (נתן אלתרמן ויוני רכטר), "בצהרי יום" (מאיר אריאל ודיויד ברוזה), "תנו לנו יד" (צביקה זליקוביץ ויעקב הולנדר) ועוד. (8.11, שעה 20:00)
ליילי - גל תורן וגיא לוי: מופע השקה לפרוייקט החדש של השניים. שניהם מגיעים מאזורים שונים של עולם המוזיקה; הרוקנרול העוצמתי של גל לעומת עולם הג׳אז והגרוב של גיא, והתוצאה – מסע הרמוני גרובי אל תוך הרומנטיקה והשאלה הקיומית. (8.11, שעה 22:30)
רוקפור מארחים את מיכה שיטרית: בפסטיבל הפסנתר תשלב הלהקה לראשונה שירים מאלבום החדש שבדרך, לצד שירים מוכרים מאלבומיה לאורך השנים בעברית ובאנגלית. כל זאת בעיבודים מיוחדים לפסטיבל הפסנתר. ביניהם "הכעס", "חור בלבנה", "מכונת הזמן", "אבשלום", "קח לך אישה", "מה שיותר עמוק יותר כחול" ועוד. המופע בפסנתר הוא הזדמנות נדירה לצפות בשילוב החד- פעמי של יוצר ענק, מיכה שטרית, כאורח מיוחד במופע האנרגטי והמחשמל של רוקפור. (9.11, שעה 20:00)
נועם רותם - עזרה בדרך: עשור לאלבום "עזרה בדרך" שעוסק בשאלות הנוגעות לחולי ומוות, תיקווה והחלמה, ומבוסס על חוויותיו האישיות של היוצר. במופע יתארח אסף אמדורסקי שיתרום מקולו הייחודי לשירים. (9.11, שעה 22:30)
החצר האחורית: מופע הבכורה לאלבומם השני "החצר האחורית 2", שגם בו עוסקים ה"חצרנים", כדרכם, במציאות החיים הלא פשוטה שלנו בארץ. (10.11, שעה 14:00)
שלמה גרוניך, שם טוב לוי, שלמה יידוב: מופע איחוד היסטורי להרכב "קצת אחרת". (10.11, שעה 20:00)
רבע לאפריקה מארחים את אריאל זילבר: האנסמבל הרב תרבותי ושורשי, שמשלב בין ג'אז, פאנק וגרוב מארח את אריאל זילבר במופע מיוחד לפסטיבל.
פסטיבל הפסנתר 8-11.11.2017 - מוזיאון תל אביב. למידע על כל המופעים ורכישת כרטיסים: http://www.pianofestival.co.il.