כמידי שנה, לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול ב- 8 למרץ, יקיים תיאטרון חולון את “פסטיבל אישה"- פסטיבל אומנויות הבמה. "פסטיבל אישה 2020", שיתקיים בין התאריכים 4-7 במרץ יציג תכנית עשירה במיוחד של כ- 15 מופעים והפקות מקור אשר נוצרו ויבוצעו בעיקר ע"י נשים ממגוון תחומי האמנות, ביניהם: מוזיקה, מחול, תיאטרון וסטנד-אפ.
הפסטיבל נערך ביוזמת עיריית חולון, בניהולו ובהפקתו של תיאטרון חולון וגיא תלם ובניהולה האמנותי של עינת בסר.

מה יחכה לכם בפסטיבל השנה?

"מילה טובה- שרים יהודית רביץ" - מופע מחווה מיוחד המוקדש לרפרטואר המפואר של יהודית רביץ בהשתתפות: קרולינה, רונה קינן, מאיה בלזיצמן, אסף אמדורסקי ואלון עדר בליווי האורקסטרה - תזמורת הג'אז הישראלית.

3 צפייה בגלריה
קורין אלאל
קורין אלאל
קורין אלאל
(צילום: קוקו)

3 צפייה בגלריה
נינט
נינט
נינט
(צילום: דניאל קמינסקי)

"30 שנה לאנטרקטיקה" - מופע מיוחד לסיום סיבוב ההופעות המציין 30 שנה לאלבום "אנטרקטיקה" של קורין אלאל ובו תארח את ערן צור, שלומי שבן ונינט.
לאה G – לאה גולדברג. ערב חד פעמי של מוזיקה וקריאה לציון 50 שנה למותה. הערב יתמקד בספר "השירים הגנוזים" ובספר "הסיפורים המוקדמים" אשר כתבה המשוררת בצעירותה, ויכלול קטעי קריאה ושירים בלחנים חדשים. המופע בהובלת 9 נשים מוכשרות: השחקנית יבגנה דודינה, הרכב המוזיקאיות "הרביעיה העכשווית": הדס פבריקנט, טלי גולדברג, הילה אפשטיין, גליה חי ולהקת הבנות "פרויקט לאה G" : אלכס משה, ענת מושקובסקי, רז שמואלי ורוני וגנר.
ציפורלה מארחת את אסתר רדא במופע "התקפת לב" - הכישרון המתפרץ והסוחף של ציפורלה פוגש את הגרוב המכשף של אסתר רדא. חיבור מיוחד ומפתיע של מוזיקה ותיאטרון במופע חד פעמי.
רונה קינן במופע אקוסטי "זמן התפוז" מארחת את דניאלה ספקטור - רונה קינן במופע הנושא את שם אלבומה האחרון והמצליח על במה אחת עם דניאלה, שבימים אלה יצא אלבומה החדש "בהתחלה". המופע יעבור דרך תחנות משמעותיות בעשיה המוזיקלית של רונה.

3 צפייה בגלריה
רונה קינן
רונה קינן
רונה קינן
(צילום: אסף עיני)

"תמונת אישה" - מופע מחווה למלחינות הישראליות הגדולות ביניהן: אהובה עוזרי, נעמי שמר, דפנה אילת, אלונה טוראל, אחינועם ניני, יהודית רביץ, קורין אלאל, חוה אלברשטיין ועוד - המופע יפיח חיים מחודשים בשירים הנהדרים של היוצרות אלו על ידי חמש מוזיקאיות: שר ניב, רות דנון, מירב הלינגר, רוני וגנר ורותם פרימר.
רות סוף-סוף מארחת! - מופע תיאטרלי-מוזיקלי-קברטי וירטואוזי מסחרר מאת רות רסיוק.
״מתחילה מחדש - הילה כהן אלעזר בליווי ערן וייץ. שירים משני אלבומיה ושירי משוררים ישנים וחדשים. אורחת: המשוררת דנה אמיר.
״סיפור על אהבה וחושך״ של עמוס עוז. תיאטרון חולון שמחה לארח את ההצגה החדשה של החאן בעיבודה ובבימויה של איה קפלן. דרמה תקופתית מרגשת המבוססת על ספרו האוטוביוגרפי המופתי של עמוס עוז ז"ל, אשר תורגם למעלה מ-30 שפות והוגדר כאחד הספרים הטובים ביותר שנכתבו בשפה העברית.
"נשי ותהני"- מרתון סטנדאפיסטיות בהשתתפות: חגית גינזבורג, לירית בלבן, מרינה אקילוב ודורין קריו. פותחת על הכל - זוגיות, הורות, רווקות, סקס, דימוי גוף ועוד.
לרגל חגיגות ה-80 לחולון, בכל לילה באולם הצוללת, תוקדש רצועת מופעי מחול לילית ליוצרות החולוניות דבורה ברטונוב ז"ל, רקדנית, כוריאוגרפית וחוקרת מחול ונעה אשכול ז"ל, רקדנית, כוראוגרפית, ממציאת כתב התנועה "אשכול- וכמן" וחוקרת מחול. שתיהן, ממקימות ומובילות סצנת המחול הישראלית. בכל ערב יתקיים מופע מחול בחלל לא קונבנציונלי אולם ה"צוללת", של יוצרת עצמאית אשר נותן ביטוי לסגנון מחול חדש ומבטיח. מופעי המחול יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום ויאפשרו כניסה וזליגה של הקהל לתוך החלל והחוצה ממנו, במשך העבודה.
פסטיבל אישה 2020. 4-7 במרץ. תיאטרון חולון. לכרטיסים: 03-5023001/2/3.