לא רבים יכולים לנבא מה תאכלו ואיפה תשבו לשתות קפה בעוד שלוש שנים, אבל בקרית שרת בחולון כבר יש תכנונים קדימה - וזה מה שמחכה לכם במתחם העסקים החדש שהולך ונבנה בשכונה.
3 צפייה בגלריה
פיצה
פיצה
פיצריה חדשה מגיעה לשכונה
(המחשה: Shutterstock)

המתחם המסחרי החדש בלב השכונה, מיזם 'סימפוני', כולל מגדל עירוב שימושים (מגורים ועסקים) של חברת אזורים ונמצא בשלבי שיווק בימים אלה. הפרויקט יוקם על קרקע של החברה, מהאחרונות שנותרו בשכונה, ושטח המסחר בפרויקט כולל כ-700 מ"ר, המחולק לשבע חנויות סך הכל, המתפרסות על פני קומת הקרקע.

קראו גם:

בין שבע החנויות הללו יכללו (נכון לעכשיו) שלושה עסקים קולינאריים:
פיצה "סטורי" – רשת הפיצה המפורסמת תשכור במתחם שטח של כ-45 מ"ר לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. זה יהיה סניף מספר 53 של פיצה סטורי, אשר מציעה מגוון פיצות טעימות, מאפים, סלטים ופסטות. נכון למועד פרסום כתבה זו, מגש פיצה משפחתית עולה 25 שקלים, והרשת מציעה בין השאר גם פיצה חריפה, פיצה יוונית, פיצה טבעונית, פיצה ללא גלוטן ואפילו פיצה טבעונית ללא גלוטן.

3 צפייה בגלריה
המגדל החדש של קריית שרת
המגדל החדש של קריית שרת
המגדל החדש של קריית שרת
(הדמייה: חברת אזורים)

רשת בתי הקפה "סטריט בייקרי" - לא רק בת ים וראשון לציון, בקרוב גם החולונים ייהנו מהמאפיה המיוחדת שמציעה מגוון מאפים מלוחים ומתוקים מיוחדים. "סטריט בייקרי" תשכור במתחם שטח של כ-100 מ"ר לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. זה יהיה הסניף השביעי של רשת "סטריט בייקרי", שמציע בין השאר עוגות, סופגניות, כריכים מיוחדים ושאר פינוקים מושחתים.

3 צפייה בגלריה
מכונת קפה
מכונת קפה
בית קפה חדש מגיע לשכונה
(צילום המחשה: shutterstock)

חנות הנוחות "סבן אקספרס" מגיעה גם היא לשכונה. רשת חנויות הנוחות תשכור מתחם שטח של כ-60 מ"ר לתקופה של חמש שנים. לחברה 75 סניפים פעילים, ועוד 70 סניפים בהקמה. בקיצור, אם בא לכם סלרפי (ברד בטעמים), סמות'י (שייק פירות) או ביג גאלפ (משקאות קלים ומוזגים), לצד כריכים, סלטים, אוכל חם, מאפים וקינוחים, מוצרי מזון וצריכה בסיסיים, תדעו שיש גם תרופות ללא מרשם ומגוון אביזרים, כמו מטענים לנייד ואפילו מכונות תספורת.
מתי כל זה עומד לקרות? המתחם המסחרי צפוי להיפתח בשנת 2027.