שוטרת מתחנת המשטרה בחולון נעצרה על ידי חבריה לאחר שהתפרעה במהלך בילוי במועדון לילה ברחובות. במהלך המעצר השתוללה השוטרת וצעקה שהיא מתביישת ללבוש מדים.
השוטרת, כבת 22, משרתת במוקד 110, מוקד המידע הארצי של המשטרה שפעילותו נמצאת בחולון. היא נהגה להגיע למוקד מדי יום, כחלק משירותה כשוטרת שח"ם (שירות חובה במשטרה). על אף המחויבות שלה להוות דוגמה עבור אחרים, התנהגותה במהלך בילוי בסוף שבוע חצתה גבולות רבים.
על פי החשד, הצעירה הגיעה למועדון 'האוניברסיטה' ברחובות יחד עם קרובת משפחתה אחרי ששתיהן שתו משקה אלכוהולי, כך שהשליטה שלהן בעצמן לא הייתה גבוהה. במהלך הבילוי במועדון המשיכו השתיים לשתות ולאחר מכן עלו על רחבת הריקודים.
לקראת השעה 3:00 בלילה הבחין בעל המועדון כי השוטרת רוקדת בצורה פראית ודוחפת את שאר המבלים בכוח. הוא ניגש אליה והזהיר אותה, אך היא המשיכה להתנהל בצורה שמסכנת אנשים במועדון.
1 צפייה בגלריה
צילום: ShutterStock
צילום: ShutterStock
צילום: ShutterStock
בשלב זה הגיעו מאבטחים והוציאו את הצעירה אל מחוץ למועדון, על אף המחאות הנמרצות שלה. החל מאותו רגע הפכו המאבטחים למטרה עבור השוטרת: היא קיללה אותם נמרצות, גידפה אותם ולבסוף אף זרקה נעל עקב על ראשו של אחד המאבטחים וגרמה לפציעתו. לאחר שראתה כי הפציעה רצינית והוא מדמם ממצחו, נמלטה הצעירה מהמקום.
שוטרים שהגיעו למועדון החלו לסרוק את השטח ולאחר זמן קצר מצאו את הצעירה כשהיא יושבת בצד הדרך עם חברתה. כאשר השוטרים ביקשו מהן להתלוות אליהם, החלה השוטרת לקלל וצעקה שהיא שונאת את המדים ומצטערת שהתגייסה למשטרה.
בסופו של ערב גדוש באירועים מצאה את עצמה השוטרת בצדו השני של המתרס כשהיא נמצאת במעצר ונחקרת על ידי חבריה למשטרה. בשבוע שעבר הוגש נגדה כתב אישום בשל תקיפה והעלבת עובד ציבור.