הבוקר (ב') התרחשה שריפה במשרד הרישוי בחולון אשר נגרמה ככל הנראה מכשל חשמלי שגרם ללוח החשמל במבנה לעלות באש. אחד מעובדי המקום גילה יוזמה ומיהר לכבות את האש עם מטף כיבוי.
כוחות כיבוי שהגיעו למקום ניתקו את החשמל ואז התגלה כי השריפה גרמה לכשל במערכות המחשוב וכי תיקונו יארך מספר ימים אשר במהלכם הסניף יהיה סגור.
כזכור, משרד הרישוי נפתח רק בחודש ספטמבר 2017 לאחר היה סגור במשך כחצי שנה אשר במהלכה עבר המבנה שיפוץ מקיף בעלות של 3.5 מיליון שקל. תוכנית העבודה כללה חידוש אולם הקבלה, החלפת דלפקים, רצוף ותאורה ושדרוג כל מערכות המחשוב.
1 צפייה בגלריה
צילום ארכיון: שוקי בן יוסף
צילום ארכיון: שוקי בן יוסף
צילום ארכיון: שוקי בן יוסף
גם בשנת 2015 נסגר משרד הרישוי למשך חודשים ארוכים לאחר שהתגלתה בעיה במערכת המיזוג ובעלי מקצוע התקשו לפתור אותה. במשך 4 חודשים נסגר המשרד ומערכת המיזוג הוחלפה בעלות של 3 מיליון שקל.
תושבים שביקשו לקבל שרות הופנו למשרדי הרישוי בתל אביב, פתח תקווה ואזור השפלה, אך כיוון שעל פי הערכה משרד הרישוי בחולון משרת כ-20 אלף תושבים מידי חודש צפוי עומס בשאר הסניפים "כל פעם שיש להם בעיה הם סוגרים את הסניף לחצי שנה, נקווה שזה לא יקרה שוב לא ברור איך מבנה שהושקעו בו מיליונים כל פעם מתפרק.
"המקום הזה מקולל", אמרה תושבת העיר שביקרה במקום בשבוע שעבר והתבקשה לשוב במהלך הימים הקרובים, "עכשיו בשביל פרוצדורה קטנה אני צריכה לנסוע לעיר אחרת".
ממשרד התחבורה נמסר כי הסניף צפוי לשוב לעבודה בתוך מספר ימים.