דורון מני היה בן 53 במותו, נשוי, אב ל-4 ילדים ותושב חולון, שירת במשך 30 שנה במערך הכבאות, עם קבלתו לשירותי כבאות חולון במרץ 1986 החל את דרכו כלוחם אש ותוך זמן קצר התקדם בסולם הדרגות, יצא לקורס מפקדי צוותים ולאחר מכן לקורס קצינים לאחר 6 שנות שירות בלבד, זמן קצר באופן יוצר דופן.
במהלך שירותו כלוחם אש ומפקד דורון השתתף במאות אירועי שריפה וחילוץ, בניהם שריפת מפעל המזרונים "פרדייז" ושריפת מפעל "פאקא" לייצור שמרים וכוהל בבת ים. בהמשך שירותו למד והתמקצע בתחום החקירות ובטיחות האש וב-1995 נבחר לתפקיד ראש מדור בטיחות אש בתחנת חולון, תפקיד אותו מילא במשך 17 שנה. במקביל, שימש במשך שנים גם כיו"ר ועד עובדי התחנה וגם כמזכיר וגזבר ארגון הכבאים.
1 צפייה בגלריה
דורון מני ז"ל | צילום: אלבום פרטי
דורון מני ז"ל | צילום: אלבום פרטי
דורון מני ז"ל | צילום: אלבום פרטי
בתפקידים אלו הוביל לאורך השנים מאבקים רבים בתחום התנאים הסוציאליים של העובדים והיה פעיל גם בגיבוש הסכם הרפורמה לעובדי המערך, לאחר השריפה בכרמל.
ב-2012 דורון התמנה לתפקיד ראש מחלקת רישוי והגנה מאש בנציבות. תפקיד שבו כיהן עד יום מותו. "הכרתי אותו מילדות" סיפר מפקד תחנת חולון בת ים, טפסר רונן מחטייב "הוא שימש כלוחם אש וראש צוות בתחנת חולון כשהייתי עוד ילד קטן ואבי היה קצין בתחנה. כילד הייתי מגיע לתחנה ויוצא איתו לאירועים, יש לי חוויות איתו גם מקצועיות וגם אישיות. למדתי ממנו הרבה, בעיקר איך צריכה להיראות התנהלות נכונה של לוחם אש ומה זה להיות מפקד. היו לו את כל התכונות שאפשר למצוא באישיות מדהימה, אדם שידע להעיר, לדבר וגם להוכיח ותמיד כולם העריכו ואהבו אותו . איש אכפתי, בעל נתינה אדירה ומקצוען מוערך על כל מפקדיו ופקודיו".
דמותו מני של ממשיכה ללוות את לוחמי האש בתחנה המקומית וביום שלישי הבא (12/12) יתקיים יום ספורט לזכרו בנוכחות בני משפחתו.