התקווה לתפוס את הפועל ירושלים לא מוכנה אחרי חגיגות הזכייה בגביע המדינה נגוזה. ואלה לא היו סתם חגיגות ולא עוד גביע, אלא אחד כזה שהגיע על הפנים של מכבי תל אביב. אז במקום חמרמורת, הפועל חולון ניצבה מול משחק התקפי נדיר של האדומים, בעיקר מעבר לקשת (19 שלשות!) שהשאיר את האורחים ללא תגובה ראויה.
1 צפייה בגלריה
רגלנד בהפסד להפועל ירושלים
רגלנד בהפסד להפועל ירושלים
רגלנד. שוב בלט בהתקפה אבל זה לא הספיק
(רפי קוץ)
אפילו ברנדון בראון, שקלע שבע מתוך שמונה מהשלוש, היה מופתע מהערב שהוא וחבריו תפסו: "בשיא הכנות, זה לא סגנון המשחק שלנו. אנחנו קבוצה הגנתית וזה היה משחק עם 'סקור' גבוה עבורנו, אבל אני גאה בשחקנים ובקבוצה. היו לנו את כל הסיבות לבוא לכאן לאחר משחק הגביע ופשוט 'להופיע'. רצינו לספק עוד הצהרה ולצאת עם הניצחון".
אגב, זה היה המשחק החמישי העונה בו סופגים השחקנים של גיא גודס מעל ל־90 נקודות (91:83 בסיום), ובשלושה מתוכם הם סיימו כמנצחים.

קראו גם:

אז לצד סימני דאגה מובנים בכל הנוגע למשחק ההגנה, ומכת האגו אחרי הפסד שני ליריבה המושבעת בתוך חודש, חשוב שהאלופה תנצל את פגרת הנבחרת לקצת פרופורציות. או כפי שהיטיב גודס לנסח: "זה שיעור טוב מבחינת האינטנסיביות והאגרסיביות. נלמד מהמשחק הזה. ירושלים היו במשחק חריג. כשאתה קולע 19 שלשות, אתה לא תפסיד משחקים בדרך כלל".
ובנוסף, עם כל הכבוד לעוד משחק ליגה שלא משפיע משמעותית על הדירוג, המשחק החשוב מול הפועל ירושלים מצפה לסגולים בעוד שבועיים, בארנה, במסגרת הטופ 16 בליגת האלופות. ואולי זה לא כל כך נורא לבוא אליו מלמטה, פצועים, מצולקים ועם הרבה דם בעיניים.