תושבים המתגוררים ברחוב ביאליק בעיר תהו השבוע מדוע הציבה העירייה עשרות תמרורים זהים לאורך מקטע של חמישה בניינים ברחוב.
1 צפייה בגלריה
"כל הרחוב מוצף שלטים"
"כל הרחוב מוצף שלטים"
"כל הרחוב מוצף שלטים"
(צילום: קובי קואנקס)
אמנם במקום נערכים שיפוצים שדרשו הצבת שלט זמני האוסר על חניה לכלי רכב כבדים, אך מסיבה לא ברורה במקום הוצבו כמעט 20 תמרורים לאורך חמישה בניינים בלבד. מדובר בתמרורים עם קיבוע בטון, הדורש עבודה מרובה וכסף רב שהושקעו, והתושבים מתקשים להבין מדוע.
"אין בזה שום היגיון, ממש בדיחה", טוען דייר שגר ברחוב. "מדובר על תחילת הרחוב, בערך עד בניין מספר 20. זה מקסימום 150‑100 מטר, לא יותר. אין לי מושג מה עבר להם בראש. הכי גרוע זה שהכל מקובע. להוציא תמרור שכבר הטמינו בבטון לוקח הרבה זמן, וזה גורם להרבה רעש והמון לכלוך. בימים בהם כל העיר משופצת וזה נמרח, למה הם מוסיפים לעצמם עוד עבודה?".

קראו גם:

לטענת הדיירים, לא מדובר רק במראה הרחוב שנפגם, אלא גם בבלבול שהשילוט יוצר. "אתה כל פעם מנסה להבין אם יש שם שלט חדש. כל הרחוב מוצף שלטים. אתה כבר לא יודע מי נגד מי. זה אבסורד, כי כשמגבילים שטח חניה, מסתפקים בשלט אחד בתחילת הרחוב ואז אתה חוטף קנס בסוף הרחוב כי פספסת אותו, אבל כאן 'קישטו' כל חניה בנפרד, כאילו זה פוסטר ולא תמרור ענק".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בהחלטה ובתוכנית שאושרה על ידי רשות התמרור נת"ע, שבוצעה ללא תיאום עם העירייה. אגף התנועה העביר את התנגדותו, כולל המלצה ודרישה לשינוי ההסדר הנ"ל עוד בחודש יוני 2022, אך לצערנו לא התקבלה התייחסות נת"ע לנושא. מיד עם הצבת ההסדר בשטח, אגף התנועה פנה שוב לנת"ע בדרישה לשינוי, והנושא נמצא בבדיקה".
מנת"ע נמסר: "הנושא נבחן ויבוצעו שינויים על פי הצורך".