הבנייה בחולון לא עוצרת והשבוע אנחנו מתבשרים על שני פרויקטים חדשים, כל אחד מהם צפוי לכלול מאות דירות חדשות.
2 צפייה בגלריה
מיזם הבנייה ברחוב השיטה בחולון
מיזם הבנייה ברחוב השיטה בחולון
מיזם הבנייה ברחוב השיטה בחולון
(הדמיה: Depositphotos)

התוכנית הראשונה היא של קבוצת "יובלים" שחתמה עם חברת "לוינסקי עופר" על הסכם לכניסה לשותפות בפרויקט התחדשות במתחם ברחוב השיטה בחולון. יובלים תרכוש 49 אחוז מהפרויקט, המיועד לכלול 448 יחידות דיור, כאשר העסקה נעשתה לפי שווי פרויקט של 30-50 מיליון שקל.

קראו גם:

פרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב השיטה בחולון שמיועד לכלול כ-448 יחידות דיור, מהן 314 יחידות דיור לשיווק, ו-134 יחידות דיור תמורה, וכן כ-3,350 מ"ר שטחי מסחר. עד כה חתמו כ-71% מבעלי הזכויות בפרויקט על הסכם פינוי בינוי.

2 צפייה בגלריה
אתרי הבנייה בבת ים מושבתים
אתרי הבנייה בבת ים מושבתים
מיזם גדול ברחוב ויצמן בחולון
(צילום המחשה: canva)

המיזם הגדול השני הוא של קבוצת "דניה" שנבחרה להיות הקבלן הראשי להקמת שני מיזמי מגורים של קרסו נדל"ן שייבנו בערים בת ים וחולון.
מה מתכננים בחולון? המיזם בחולון ממוקם ברחוב ויצמן, סמוך לבניין העירייה, פארקים, המכון הטכנולוגי HIT ומרכזי תרבות. הפרויקט יכלול 110 יחידות דיור בתשע קומות ברחוב ויצמן, זאת בתמורה של כ-106 מיליון שקל.
לחברת "קרסו נדלן" יש כיום 10 פרויקטים בחולון הכוללים כ-5,300 יחידות דיור, לרבות חידוש המתחמים בראש פינה 5-23, 1-3, בשנקר 10-14, במקווה ישראל, במבואות חולון, ובערבה, כולם בשיתוף עם חברת לוינסקי עופר
הפרויקט בבת ים עתיד להיבנות בגבול בת ים עם יפו, בסמיכות לחוף הים, ויכלול שני בניינים חדשים שיוקמו בהם 73 יחידות דיור בתשע קומות ברחוב שמחה הולצברג, זאת בתמורה של כ-70 מיליון שקל. זאת בנוסף, לכ-1,000 יחידות דיור שקרסו נדל"ן מקדמת ברחוב חלמית בבת ים.