צעד נוסף לקידום מתחם פינוי־בינוי בשכונת קריית שרת בחולון: נבחרה החברה שתקים את הפרויקט. מזה תקופה ארוכה, דיירים ממתחם הרחובות אלופי צה"ל־החרמון־שדרות ירושלים בשכונת קריית שרת מקדמים תוכנית לפינוי־בינוי בשכונה. במיזם משתתפים 64 בתי אב בשלושה מבנים שונים בעלי כמה כניסות: רחוב אלופי צה"ל 8-2, רחוב החרמון 12-10 ושדרות ירושלים 178-176.
1 צפייה בגלריה
המתחם שישודרג
המתחם שישודרג
המתחם שישודרג
(צילום: "בסט ייזום")
קראו גם:
מרבית הדיירים כבר חתמו על הסכמה, ולאחרונה הם פרסמו מכרז לחברת הבנייה שתבצע את הפרויקט, בו זכתה חברת "בסט ייזום" מ"קבוצת בסט", שכבר ביצעה פרויקטים גדולים בעיר.
על פי הודעת החברה, במקום 64 הדירות הקיימות, ייבנו 210 יחידות דיור חדשות ושטח מסחרי, כמחויב בתוכניות מסוג זה.
הדיירים הוותיקים יקבלו דירות הכוללות ממ"ד, חניה ומחסן.
אדריכל הפרויקט הוא משרד "מילוסלבסקי אדריכלים" והפרויקט צפוי להסתיים בשנת 2027.
מדובר באיזור מרכזי בשכונה ובעיר, בגלל קרבתו ל"ימית 2000", מתחם "לה פארק", בית שטיינברג ומוסדות חינוך, וכן בגלל נגישות התחבורה באיזור, הסמיכות ליציאה לכביש 4, לנתיבי איילון ולמסלול הירוק של הרכבת הקלה הצפוי לעבור באיזור.
"אנחנו שמחים ונרגשים על כך שנבחרנו על ידי בעלי הדירות לבצע את הפרויקט", אומר מנכ"ל בסט ייזום, דני מור. "אין ספק שהוא ישפר משמעותית את איכות חייהם של בעלי הדירות, ויאפשר להם לגור בדירות מרווחות בבניינים חדישים עם תכנון סביבתי, תשתיות חדשות ונגישות לכל מקום.
"בעלי הדירות בפרויקט חוו גם את יכולות הביצוע יוצאות הדופן של בסט ייזום, שהקימה בקרבת מקום שני פרויקטים משמעותיים ‑ מרכז עזריאלי וקמפוס 'אמות'. אנו מאמינים בשכונה. פיתוחה ומיקומה האסטרטגי הופכים אותה למבוקשת מאוד".