הבחירות לכנסת ה-24 היו מורכבות במיוחד, עקב הצורך לערוך בחירות עם ריחוק מחשש להידבקות בקורונה והקמת קלפיות ייעודיות למבודדים וחולי קורונה מאומתים. למרות זאת קשה לומר שמשהו השתנה בהתפלגות התוצאות בעיר חולון.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יואב דודקביץ')
קראו גם:
על פי תוצאות ראשונות של משרד הפנים, בחולון נספרו עד כה 96,038 תושבים, מתוך 157,434 בעלי זכות בחירה, מתוכם 519 קולות נפסלו. כמדי בחירות, גם בבחירות לכנסת ה-24 מפלגת הליכוד הובילה כאשר 34.5 אחוז מהבוחרים הצביעו לה.
במקום השני נמצאת מפלגת יש עתיד עם 17.04 אחוז מהקולות בחולון, במקום השלישי ש"ס עם 9.05 אחוז מקולות הבוחרים ובמקום הרביעי מפלגת כחול לבן של בני גנץ עם 7.56 אחוז מקולות הבוחרים.
בהמשך הטבלה ובמקום החמישי בלבד, נמצאת מפלגת תקווה חדשה בראשון גדעון סער עם 6.74 אחוז מקולות הבוחרים. רבים מבכירי הליכוד בחולון עברו למפלגתו של סער ולמרות שסירבו להצהיר על כך באופן רשמי, הם קיוו כי מעיר הילדים תגיע תקווה למפלגה החדשה - שבשלב זה נראה כי לא הצליחה לעמוד בציפיות.
כזכור, סער בעצמו הגיע לחולון מספר פעמים ואף הקים סניף בעיר למפלגתו החדשה, אך נראה כי תושבי העיר שרגילים לבחור מחל - כנראה שלא השתכנעו.
כל העדכונים - חדשות חולון