הכל התחיל כאשר שני גברים נכנסו רכובים על אופנוע לחניון בית החולים וולפסון, בדיוק לפני שהשער נסגר. אחד מהם ירד מהאופנוע, והחל לפרוץ לאחד הרכבים שחנו בתוך חניון בית החולים.
2 צפייה בגלריה
אופנוע - תמונת פייסבוק
אופנוע - תמונת פייסבוק
נכנסו על אופנוע לחניון בית החולים
(צילום המחשה: shutterstock)
מאבטחי בית החולים שחשדו ברוכבי האופנוע ישר עם כניסתם הזריזה דרך השער, עקבו אחריהם במצלמות האבטחה. מהרגע שהבינו כי אחד מן החשודים מנסה לפרוץ לרכב בחניון, בעוד השני ממתין רכוב על האופנוע, החלו לשעוט במהירות לכיוונם.
החשוד שהיה על האופנוע נתן גז, עלה לאחד המאבטח על הרגל, וניסה לברוח. המאבטחים הצליחו לתפוס את החשוד, ואילו שותפו ברח, אם כי זהותו ידועה למשטרה. המאבטחים התקשרו מיד למשטרת בת ים, שהגיעו תוך דקות ועצרו את החשוד.

קראו גם:

משטרת בת ים תחקרה את החשוד והביאה אותו בפני השופט, אהוד שוורץ, בבית המשפט השלום בתל אביב. לטענת המשטרה, החשוד סיפר כי היה לבד על האופנוע ושהוא נכנס לחניית בית החולים כי רצה להטיל את מימיו. יחד עם זאת, בסרטוני בית החולים רואים אותו עם אדם נוסף.

2 צפייה בגלריה
המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון
(צילום: דוברות וולפסון)

בעוד עורך דינו של החשוד טען לחפותו של מרשו, וביקש מעצר בית – כדי שאמו ואחותו ישגיחו עליו, משטרת בת ים ביקשה להאריך את מעצר החשוד, אשר נעצר בחשד לביצוע עבירות של פריצה לרכב, גניבת רכב, סיכון חיי אדם, החזקת סכין, החזקת כלי פריצה ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. לטענת המשטרה, מאבטח בית החולים נזקק לטיפול רפואי, ונבדק על ידי רופא בבית החולים וולפסון.
השופט שוורץ עיין בתיק החקירה, וטען כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, אם כי ישנן פעולות חקירה שהמשטרה יכולה לבצע, רק כשהחשוד במעצר. בשל כך, קבע השופט, כי נשקפת מהחשוד מסוכנות שלא ניתן לצמצמה בחלופות מעצר בשלב זה, וכי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד ועל כן מתקיימת עילה למעצר, ועל כן הוארך מעצרו לחמישה ימים.
מבית החולים וולפסון נמסר בתגובה: "אכן ביום שישי בערב ה-8 ספטמבר בשעות הערב סיכלו מאבטחי בית החולים וולפסון ניסיון גניבת רכב מחניון בית החולים . מוקד הביטחון זיהה במצלמות האבטחה חשודים שנכנסו עם קטנוע Tmax והחלו לפרוץ את אחד הרכבים שחנה בחניון, למקום הוזעקו מאבטחים שסיכלו את הגניבה ותפסו את החשודים לאחר מאבק במהלכו גם נפצע אחד המאבטחים".