תושב חולון שהגיע ביום שני האחרון לחנות מוצרי חשמל ברחוב דב הוז בחולון במטרה להחליף מוצר שרכש במקום, הפך בשל ויכוח לקורבן דקירה.
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בחולון
מזירת האירוע בחולון
מזירת האירוע בחולון
(צילום: פרטי)
לדברי אחיו של הפצוע, עובד בחנות סירב לקבל את הפריט שאחיו ביקש להחזיר, ובין השניים התפתח ויכוח. "הוא פשוט זרק את המוצר לרצפה וסרב לשמוע את אחי", סיפר האח.
מה עשה אחיך?
"אחי היה המום מההתנהגות, הוא ניסה לדבר עם בעל עסק ליד, להבין אם העובד בעל המקום ומה ניתן לעשות. כשהוא חזר לחנות, העובד פשוט דחף אותו החוצה בכוח, גרר אותו מהחולצה ושלף סכין. אחי אומנם מתקשה להיזכר באירוע אבל הוא זכר שכששכב על הרצפה ניסה להגן על עצמו עם אחד המוצרים אבל זה לא עזר, העובד דקר אותו במותן ותוך כדי מאבק הוא גם נחתך ביד. הוא נמלט לכיכר הסמוכה שם סייעו לו".
מה שלום אחיך עכשיו?
"הוא עדיין בבית החולים, סובל מכאבים קשים כיוון שמעוצמת המאבק האגן שלו נשבר".
תחילה נמלט החשוד בדקירה מהמקום, ומאוחר יותר נעצר על ידי המשטרה, שככל הנראה השיגה צילומי אבטחה של האירוע. אך המשפחה מתקשה להתאושש ממה שקרה.
"איך דבר כזה קורה?", שואל האח בכאב ומוסיף: "בן אדם נורמטיבי מבצע פעולה שגרתית וחוטף דקירה, הפכנו לחברה של אלימות ודקירות. אח שלי כמעט נרצח, אבל כאילו כלום לא קרה, כאילו אין שום משמעות לעובדה שאחי כמעט איבד את חייו שם".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
המשטרה עלתה על עקבותיו של הדוקר
המשטרה עלתה על עקבותיו של הדוקר
המשטרה עלתה על עקבותיו של הדוקר
(צילום: אבי מועלם)

מהמשטרה נמסר כי, "מחקירת האירוע עלה כי בעקבות ויכוח שהתלהט בין לקוח לעובד בנוגע למוצר שנרכש במקום, דקר העובד את הלקוח שנפצע באורח קל. החשוד במעשה נמלט מהמקום ובפעילות מאומצת של חוקרי תחנת חולון, אותר ונעצר כעבור זמן קצר".
מעצרו של החשוד, תושב חולון בן 20, הוארך בבית המשפט בשלושה ימים להמשך החקירה. בנוסף עוכב בעל החנות ושוחרר בסיום חקירתו בתנאים מגבילים.