משפחתו של בר קופרשטיין (21) מחולון זועקת לעזרה. בר, שעבד כמאבטח בפסיטבל המוזיקה "נובה" בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר, נמנה ככל הידוע כרגע על החטופים לעזה. לדברי גורמים רשמיים, בר נשאר מאחור על מנת לסייע לפצועים ולהציל חיים מאחר והוא חובש בתפקידו. כך נפל בידי מחבלי חמאס הרצחניים.
2 צפייה בגלריה
בר קופרשטיין
בר קופרשטיין
בר קופרשטיין. מחכים שיחזור
(צילום: באדיבות המשפחה)
רבים בחולון מכירים את בר כמתנדב בארגון "ידידים", ורבים הכירו גם את אביו, שהיה בעל פלאפליה מצליחה בעיר ומתנדב "איחוד הצלה". האב היה בדרכו להציל את חייה של ילדה בת ארבע שעברה תאונה, כאשר נפצע קשה בעצמו מתאונת דרכים. תקופה ארוכה היה מאושפז, וכעת הוא מוגדר סיעודי ואינו יכול לעבוד.
בשל מצבו הקשה של האב, הפך בר למפרנס העיקרי משפחתו וסייע כלכלית לאביו, אמו וחמשת אחיו, הקטן ביניהם בן 6 בלבד. מאז שנחטף לרצועת עזה המשפחה שרויה לא רק בחוסר וודאות לגבי גורלו ונאבקת להשבתו אלא גם נלחמת לשרוד כלכלית.

קראו גם:

דודתו של בר, אורה רובינשטיין: "המשפחה ידעה שהוא עובד במסיבה ברעים, וכבר משעה 06:30 בבוקר ניסו ליצור איתו קשר בטלפון. המשפחה ניסתה כל שעה ובלי הפסק להשיג אותו בטלפון. "הוא לא ענה, וכבר היה ברור שמשהו ממש לא טוב קורה".

2 צפייה בגלריה
בר קופרשטיין
בר קופרשטיין
בר קופרשטיין. מתפללים שיחזור הביתה
(צילום: באדיבות המשפחה)

מאוחר יותר, לאחר שהופץ סרטון ע"י החמאס ובו נראה בר כשהוא קשור, הבינה המשפחה מה עלה בגורלו, והיא חולמת ומקווה לשובו הביתה בשלום יחד עם כל שאר החטופים והחטופות שמחבלי החמאס מחזיקים כבני ערובה.
"בר הוא נשמה טובה", מספרת דודתו בכאב ומוסיפה: "הוא לקח את תפקיד הבן הבכור ועשה הכל בשביל הילדים ובשביל כולם. כולנו מתפללים שהוא יחזור הביתה בריא ושלם".
המצב הקשה אליו נקלעה המשפחה מחייב אותה לבקש עזרה מיידית מהציבור כדי להמשיך ולהתקיים בכבוד.
לתרומות למשפחתו של בר קופרשטיין לחצו כאן