כבר תקופה ארוכה שתושבים המתגוררים ברחוב רוטשילד בראשון לציון מתלוננים על מפגעי רעש של בליינים שגודשים את הפאבים והמסעדות באיזור הבילויים של העיר.
1 צפייה בגלריה
"מקיאים בחצרות". רחוב רוטשילד
"מקיאים בחצרות". רחוב רוטשילד
"מקיאים בחצרות". רחוב רוטשילד
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
במהלך הסגרים ומגבלות הקורונה היה להם שקט, אבל אחרי חודשים ארוכים של הפסקה חזרו מקומות הבילוי לפעול במרץ, בייחוד מכיוון שמדובר בלילות קיץ חמים וארוכים. לטענת הדיירים אל מטרדי הרעש הרגילים התווסף מטרד חדש: בליינים שיכורים שמקיימים יחסי מין מתחת לדירות שלהם.
"בשבוע שעבר תפסתי זוג עושה סקס מאחורי הבניין שלנו. העירייה מודעת לכל הבעיות שיש בגלל הפאבים", אומרת צביה, המתגוררת ברחוב. "יש את הבעיה שקיימת זמן רב, ממנה אנחנו, תושבי רחוב רוטשילד, סובלים. הפאבים מייצרים רעש רב ואני בעצמי מתגוררת מול פאב שמשמיע מוזיקה בעוצמה גבוהה. מעבר לכך, המבלים שם יוצאים שיכורים, צורחים בקולי קולות בשעות לילה מאוחרות ומקיאים לנו בחצר של הבניין. בשבוע שעבר היה ריב של שיכורים שבמהלכו אחד נשך את השני ותלש לו את האוזן. כוחות משטרה ומגן דוד אדום הגיעו למקום כדי לטפל בפצוע".
מלבד הרעש והאלימות השכנים סובלים מתופעות נוספות, כמו תפיסת חניות על ידי מבלים, דבר שהתריעו לגביו בפני העירייה מספר פעמים.
אלא שלדברי התושבים התופעה החדשה של זוגות שמקיימים יחסי מין במקום ציבורי שובר שיא חדש של חוסר התחשבות והפרעה, "למשל בשבוע שעבר חזרתי מטיול עם הכלב שלי", מספרת צביה, "וכשעשיתי סיבוב סביב הבניין תפסתי על חם זוג שיצא מהפאב ובתנוחה שלא משתמעת לשתי פנים ‑ עשו סקס מול הפנים שלי. והם ממש לא היחידים בסיפור הזה. בעירייה מודעים להכל. נפגשנו איתם וכבר הפסקנו להתלונן כי הם לא עושים דבר".
מהעירייה נמסר בתגובה: "ככל שמתקבלות פניות למוקד 106, פקחי החברה לביטחון וסדר ציבורי מגיעים למקום ומטפלים בפנייה".