פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום חמור נגד גורם חכמיגרי, תושב חולון כבן 40, שאיים על זוגתו, רדף אחריה תוך שבירת כלים רבים בביתה, איים לרצוח אותה, שבר את אפה ואף נשך אותה.
2 צפייה בגלריה
תקיפה חמורה
תקיפה חמורה
תקיפה חמורה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
על פי בקשת המעצר, לפני כשבוע ביקש חכמיגרי מזוגתו כי תרכוש עבורו בקבוק וודקה ב-300 שקל, ואיים עליה כי אם לא תעשה זאת - יכה אותה, ואם יגיעו שוטרים: "הוא יקבור אותה" וכי אם לא "תתנהג בהתאם" - הוא ישבור את הפנים שלה.
בשלב מאוחר יותר, זוגתו הגיעה אל הדירה, וכאשר סירבה לקנות לו את בקבוק הוודקה, הוא הכה אותה, חטף לה את הטלפון וגנב ממנה כ-400 שקלים. כאשר זוגתו פרצה בבכי, חכמיגרי השיב לה 100 שקלים והורה לה לקנות עבורו וודקה וסיגריות. כאשר ענתה לו כי היא רוצה לחזור לביתה, חכמיגרי לקח חזרה את מאה השקלים והמשיך להכות אותה.
לפי המתואר בכתב התביעה, האישה ברחה לחדר השינה שבבית, אך הוא רדף אחריה, היכה באגרופים בכל חלקי גופה, משך בשערותיה וחנק אותה, נשך אותה, היכה אותה עם מקל ושבר את הטלפון של זוגתו - זאת בעוד היא מתחננת לפניו שיפסיק ויחזיר לה את הכסף שלקח ממנה. התוקף הפסיק את מעשיו רק כאשר זוגתו הצליחה להימלט, לאחר שהאף שלה נשבר.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
 רוכב האופניים נאלץ לסטות מהנתיב
 רוכב האופניים נאלץ לסטות מהנתיב
תקף, נשך ושבר את אפה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

חכמיגרי הודה בחקירת המשטרה, כי איים לרצוח את זוגתו ואף כי נשך אותה. הפרקליטות מחזיקה בעדויות של השכנים ובתכתובות הווטסאפ המפלילות בין חכמיגרי לזוגתו.
השופט ציון קאפח מבית המשפט המחוזי בתל אביב החליט לעצור את חכמיגרי עד תום ההליכים. הפרקליטות תעתור לבית המשפט לבקש מעצר בפועל עם סיום החקירה המשטרתית.