על פי הכתוב בתנ"ך, "טוב שכן טוב מאח רחוק", אלא שטוב ליבה של שכנתם של בני זוג שעברו לא מכבר להתגורר בבניין משותף, עורר את חשדה של האישה, והיא החליטה לשכור חוקר פרטי.
2 צפייה בגלריה
השכנה הביאה עוגה והציעה שירותי בייביסיטר
השכנה הביאה עוגה והציעה שירותי בייביסיטר
השכנה הביאה עוגה והציעה שירותי בייביסיטר
( צילום: shutterstock)
לפני שבועות אחדים הגיעה אליי האישה, שעברה לדירה החדשה עם בעלה ובנם הקטן. "כל כך שמחנו מהמעבר לבית החדש", היא סיפרה לי. "עיצבנו אותו בדיוק כמו שרצינו והשגנו את סכום הכסף הדרוש, גם אם חלקו ממשכנתא כמובן. אפילו את הפרפרים בבטן של איך יקבלו אותנו השכנים החדשים, דאגו להעלים לנו, כנראה שבצורה יותר מדי טובה.
"כמה שעות אחרי שהמובילים עזבו את הדירה, בעוד אנחנו פורקים את הקרטונים, שמענו דפיקות בדלת. בפתח עמדה בחורה צעירה, שמתגוררת באחת הקומות העליונות ובידיה היו עוגה וכרטיס ברכה בו כתבה: 'ברוכים הבאים, לחיי שכנות טובה'. היא גם אמרה שתשמח לעזור בכל דבר שנצטרך. הופתענו ממנה מאוד לטובה ושמחנו שאלו השכנים שלנו".
גם בהמשך המשיכה השכנה להפגין חיבה כלפי בני הזוג. מדי כמה ימים הציעה להם כיבוד וגם שירותי שמרטפות לבנם הקטן. "שמחנו מאוד שיש לנו שכנה שהופכת את ההתאקלמות בבניין לקלה יותר, אבל השמחה, שלי לפחות, הייתה מוקדמת מדי", הוסיפה האישה.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"ככל שעבר הזמן שמתי לב שבעלי מתחיל להתנהג באופן מוזר. הוא פחות נמשך אליי וכשהייתי מנסה ליזום מגע הוא היה מתרחק כל פעם מסיבה אחרת. אם זה לא מספיק, אז הוא התחיל לחזור בשעות מאוחרות יותר מהעבודה או שהיה יוצא יותר לבלות בשעות הערב בטענה שהוא 'נפגש עם חברים'. היו גם פעמים שהוא חזר עם ריח של בושם נשי אבל לא רציתי לשאול דבר כדי לא להראות שאני לא סומכת עליו".
כדי לנסות לברר מה עובר על בעלה שכרה האישה את שירותיו של החוקר הפרטי שמעון דעי. כעבור ימים ספורים הוא בישר לה: 'בעלך בוגד בך עם השכנה מלמעלה'. "הייתי בטוחה שהאדמה נשמטת לי מתחת לרגליים", תיארה בפניי האישה. "החוקר הציג לי תמונות שלא משתמעות לשתי פנים. לא רק שהוא בגד בי, הוא עשה את זה עם השכנה שלנו, שנתנה לי את היחס הכי טוב שאפשר לבקש מאדם שגר בסמוך אליך.

קראו גם:

"יום למחרת הנחתי בפני בעלי את התמונות על שולחן העבודה. כשהוא הבחין בהן הוא התנצל. מיד דרשתי ממנו שיעזוב את הבית. הוא עשה זאת ועבר לאחת הדירות שמעלינו, לאותה שכנה".
בשלב זה, כשהגבר לא התחרט ולא הראה כל נכונות או רצון להישאר עם אם בנו, הפרידה בלתי נמנעת.
בימים אלו אני מנסחת עבור השניים הסכם גירושין. במקביל, האישה הנבגדת נאלצת להתמודד עם כך שהבעל והמאהבת נמצאים באותו בניין.