סכנה ברורה ומיידית: קשישה מעדה ונפצעה ברחוב שנקר בחולון. "המדרכה כאן זה כמו עזה, קשישים כל הזמן נופלים, זו סכנת נפשות".

זירת האירוע

לא פעם עולות טענות על מצב המדרכות באזורים בהן עובדים על הרכבת הקלה ברחובות חולון, בעיקר כי לרוב מדובר במדרכות ישנות שממילא אינן ישרות. לאחרונה התרחשו מספר מקרים בהם מעדו קשישים באמצע רחוב שנקר ונפצעו.. המקרה האחרון התרחש רק אתמול, קשישה מעדה ממכסה ביוב לא ישר, נחבלה בפניה ובידיה ונזקקה לטיפול רפואי.
מצלמות האבטחה של בעלי העסקים במקום קלטו את האירוע והם טוענים כי זה לא המקרה הראשון ובוודאי שלא האחרון, כיוון שהמקום לא מטופל "רק לפני שנה התרענו על ליקויים דומים ברחוב פרופסור שור וזה נגמר בהחייאה של קשיש, גם הוא נפל ממדרכה לא מסודרת" אומר תושב העיר והפעיל החברתי, מיקי בוזגלו.

1 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: באדיבות תושבים)

קראו גם:

"העירייה לא לוקחת ברצינות את הפניות שלנו, זו תופעה מדאיגה של אבני שפה, בורות, מכסי ביוב ובליטות שגורמים לאנשים למעוד. נמאס לי מהזילות האדירה בחיי התושבים, מספיק לשמוע מהעירייה שזה באחריות נתע, שידאגו שיהיה נציג עירוני שילווה את העבודות ויפסיקו לאפשר להם לעשות מה שהם רוצים בעיר שלנו. אנשים מתרסקים על הרצפה, מחר זה יכול להיות סבתא שלכם או האמא שלכם, אני בכלל לא מדבר על השיקום האדיר שהקשישים צריכים לעבור בעקבות הזלזול הזה. אנחנו חיבים להפסיק לשתוק, אם הם לא מטפלים בזה תוך 48 שעות אנחנו התושבים נסגור את הצומת".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "חברת נת"ע המבצעת עבודות במקום אחראית עליו. העירייה תוודא שהמפגע אכן תוקן".
תגובת מנהלת מוקד נת"ע: "עם קבלת הפנייה, היא הועברה מיידית לגורמי הביצוע ולקבלן לצורך טיפול. תיקון המדרכה החל כבר אמש אך טרם הסתיים בגלל הגשמים. נת"ע מצרה על הארוע, אך מציינת כי לא ביצעה כל עבודה במקום הנפילה, ולא שינתה את מצבה המקורי. יחד עם זאת, על מנת למנוע ארועים נוספים, ביצע קבלן מטעם נת"ע עבודות ליישור מפלס המדרכה".