לאחר שנתנה לעירייה שלושה חודשי התראה, עזבה ראש מינהל החינוך בעיריית חולון את תפקידה, אך למרות שהתקיים מכרז לתפקיד, טרם נמצא לה מחליף.
2 צפייה בגלריה
אריאלה קידר. עזבה
אריאלה קידר. עזבה
אריאלה קידר. עזבה
(צילום: קובי קואנקס)
בחודש דצמבר 2022, לאחר ארבע שנים וחצי בתפקיד, הודיעה ראש מינהל החינוך בעירייה, אריאלה קידר, על עזיבה.
כבר בשלב מוקדם הבהירה קידר שתאפשר לעירייה זמן הסתגלות, ואכן היא נשארה עד לסיום קיום המכרז על התפקיד, אך בשבוע שעבר כשהמכרז הסתיים ללא תוצאות, קידר החליטה לסיים את התפקיד באופן רשמי. אלא שבמסגרת המכרז, שחלקו היה פנימי, לא נמצא לקידר מחליף, וכעת צפוי להתקיים עוד מכרז, במסגרתו מקווים בעירייה לקבל עוד הצעות מבחוץ.

2 צפייה בגלריה
בניין עיריית חולון
בניין עיריית חולון
עיריית חולון. אין אף אחד מתאים לתפקיד?
(צילום: קובי קואנקס)

עם זאת, גורמים המעורים בנעשה במינהל טוענים כי העובדה שמכרז בו השתתפו מנהלות אגפים בכירות ממינהל החינוך, שלא קיבלו את התפקיד, הסתיים ללא תוצאות, אומר דרשני.

קראו גם:

"שמונה מועמדים התמודדו במסגרת המכרז, ואף אחד מהם לא נמצא מתאים", טוען הגורם. "חלק מהמועמדים היו מנהלות מהאגף, נשים שבחדרי־חדרים אמרו שאם הן לא מקבלות את התפקיד הן עוזבות. האם עכשיו צפוי לנו גל עזיבות? יתרה מכך, כיצד ייתכן שמנהלות שמובילות את האגפים החשובים ביותר במינהל, אינן מתאימות להחליף את ראש המינהל? אלה נשים בתפקידים שמשפיעים על החינוך של כולנו, ואם הן לא מתאימות לקחת את המושכות אז מי בדיוק מנהל עכשיו את המינהל? זו תקופה רגישה, כבר החלו את תהליך השיפוצים של הגנים והיסודי, החטיבות והתיכונים בשיא החלוקה למגמות, איך אפשר לנהל מינהל בלי מנהל? להבנתי, בקרוב מתפרסם מכרז נוסף, ונקווה שהפעם לעיריית חולון יהיה יותר מזל ואנשים איכותיים ומתאימים יציעו עצמם".
מעיריית חולון נמסר: "לא נתייחס להליכי המכרז עד לסיומם".