בסוף שבוע שעבר התקבלה במרחב איילון של שירותי הכבאות משימה לא שגרתית מאזרחית בשם מאור טל שביקשה סיוע בשיפוץ דירת חברתה המתגוררת בדירה רעועה יחד עם ילדיה.
משמרת א' מתחנה חולון נרתמה מיד למשימה ויחד עם צוות מהשיטור הקהילתי, שיפצו את הדירה והפכו אותו למקום ראוי למגורי הגברת.
2 צפייה בגלריה
קהילתיות מכל הלב
קהילתיות מכל הלב
קהילתיות מכל הלב
(צילום: תחנה איזורית חולון)

"שמי מאור טל בת 26 מגן יבנה, תושבת חולון לשעבר, היום סטודנטית למנהל עסקים ומאבטחת. יש לי חברה בשם דנה (שם בדוי) מתקופת התיכון, חברות טובות כבר עשר שנים", נכתב בהודעה.
קראו גם >>
"יש לה שני ילדים, אך היא חיה ללא בן זוגה ואין לה משפחה בארץ. היא גרה לבד עם ילדיה בבית שכור במרכז חולון, דירת שתי חדרים רעועה ומצומצמת עם בלאי בקושי סביר.
2 צפייה בגלריה
מוסיפים צבע
מוסיפים צבע
מוסיפים צבע
(צילום: תחנה איזורית חולון)
"כשנודע לי על הקושי במימון שיפוץ הבית, תיקון קירות, צבע ועוד, החלטתי לקחת את שיפוץ ביתה כפרויקט. אחרי שאבא שלי קנה צבע וחומרים שונים כדי שנוכל לשפץ לה
את הבית, פניתי לרשות הארצית לכבאות והצלה והמענה שקיבלתי היה מהיר.
"הופניתי לדוברות מחוז דן, ומפקד תחנת חולון טפסר משנה שאול רחמים רתם את לוחמי האש שלו לטובת העניין. ברצוני להודות ללוחמי האש מתחנת חולון: מורן פקס, כפיר חזן, אביחי כהן, גבריאל שמעיה, שהגיעו בהתנדבות לשפץ את ביתה".
טל הודתה ל'מרחב איילון' שהביאו את השוטרים: נועם דוד איתי סבג וערן תמיר. "אתם אנשים מדהימים וידעתי על מי לסמוך", אומר טל. "תמשיכו לעשות טוב למען האחר, ואלוהים יברך אתכם על עבודת הקודש שאתם עושים".
לכל העדכונים - חדשות חולון